آذربایجان غربی امسال میزبان ۵۰۰ زائر اربعین حسینی خواهد بود
کد خبر: 4135306
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

آذربایجان غربی امسال میزبان ۵۰۰ زائر اربعین حسینی خواهد بود

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به اینکه احتمال دارد امسال میزبان ۵۰۰ هزار نفر زائر در استان باشیم، به منظور ارائه خدمات بهینه به زوار باید از هم‌اکنون زیرساخت‌های لازم فراهم شود و در این خصوص، احداث پارکینگ بسیار مهم است.

یاسر رهبردین معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربیبه گزادش ایکنا از آذربایجان غربی، یاسر رهبردین، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی، ۲۹ فروردین در نخستین جلسه حوزه زیرساختی آیین پیاده‌روری اربعین از مرز تمرچین پیرانشهر اظهار کرد: تامین زیرساخت‌ها و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه و پرشور آیین پیاده‌روی اربعین سال جاری در استان در اولویت برنامه‌های نهادهای مختلف است.

وی افزود: با توجه به اینکه احتمال دارد امسال میزبان ۵۰۰ هزار نفر زائر در استان باشیم، به منظور ارائه خدمات بهینه به زوار باید از هم‌اکنون زیرساخت‌های لازم فراهم شود و در این خصوص، احداث پارکینگ بسیار مهم است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین شرکت‌های خدمات‌رسان آب و فاضلاب، مخابرات و سایر دستگاه‌های مربوطه باید زمینه ارائه بهترین خدمات را فراهم کنند.

وی بیان کرد: ایجاد سرویس‌های بهداشتی نیز در دستور کار قرار گرفته و همچنین در راستای ارائه خدمات بهتر از ظرفیت جمعیت هلال احمر، میراث فرهنگی و گردشگری استان نیز استفاده خواهد شد.

رهبردین به راه‌اندازی نانوایی‌های سیار در مسیر پیاده‌روی اربعین تاکید کرد و گفت: در این خصوص، از نانوایی‌های سیار ارتش و شهرداری ارومیه هم استفاده می‌شود و باید از ظرفیت استان های همجوار نیز بهره برد.

وی اظهار کرد: تامین اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های مورد نیاز زوار نیز باید توسط نهادهای مسئول پیگیری شده و بیشترین تعداد ممکن در اختیار آیین پیاده‌روی اربعین قرار گیرد.

 

انتهای پیام
captcha