اعلام فراخوان ثبت‌نام مسابقات قرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح
کد خبر: 4135350
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶

اعلام فراخوان ثبت‌نام مسابقات قرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

مدیرکل دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح از ثبت‌نام مسابقات قرآن ودجا ویژه آقایان و بانوان شاغل، نیروهای وظیفه و خانواده‌های آنها تا 20 اردیبهشت‌ خبر داد.

حسن فراهانی، مدیرکل دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلححسن فراهانی، مدیرکل دارالقرآن وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با ایکنا ضمن بیان این مطلب گفت: امسال به منظور جذب حداکثری نسل جوان، نوجوان و خردسال به فعالیت‌های قرآنی و ترویج فرهنگ انس با قرآن و عترت میان دهه‌های هشتادی و نودی دوره‌هایی را با به‌کارگیری ابزارهای نوین در دارالقرآن‌های شهرک‌های مسکونی ویژه فرزندان کارکنان برگزار می‌کنیم.

وی ادامه داد: در این راستا دوره‌های آموزش علوم قرآنی در ایام تابستان و با رویکرد جدید همراه با برنامه‌های شاد و کودکانه و استفاده از ابزارهای نوین ویژه خردسالان ۴ تا ۶ ساله در ۱۵ مهد قرآن چون گل‌های نور در شهرک شهید درخشان تهران رباط‌کریم وابسته به اداره نور، شکوفه‌های ایمان در شهرک شهید نامجو پارچین با نظارت اداره ملک، غنچه‌های قرآنی در شهرک بعثت تهران وابسته به اداره ذکر، گل‌های بهشتی شهرک شهید مطهری وابسته به اداره ملک، ریحانه‌النبی(ص) شهرک شهید مطهری اصفهان(شاهین‌شهر)، شهید رجایی مستقر در شهرک شهید رجایی اتوبان شهید بابایی با نظارت اداره نعیم و ... برگزار می‌شود.

مهد‌های قرآن ودجا

فراهانی بیان کرد: دوره‌های آموزش علوم قرآنی به صورت غیرحضوری (تلفنی و در بستر فضای مجازی) ویژه کارکنان و خانواده‌ها در 14 مرکز آموزش غیرحضوری چون علیم، طوبی، مبین، بشیر، هدی، نعیم، نور، ذکر، ملک و سلام و ... و  دوره‌های آموزش علوم قرآن و حدیث به صورت حضوری ویژه کارکنان و خانواده‌ها در 16 مدرسه تخصصی قرآن و عترت برپا خواهد شد.

دوره‌های آموزش علوم قرآنی به صورت غیرحضوری وزادت دفاع

مدیرکل دارالقرآن وزارت دفاع به اعلام فراخوان برگزاری مسابقات قرآن ویژه کارکنان و خانواده‌ها در دو سطح مقدماتی و نهایی اشاره کرد و گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت تحقیق، ترتیل، حفظ کل و اجزاء و اذان، مفاهیم برگزار می‌شود.

مدرسه تخصصی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

وی با اشاره به اینکه کارکنان و خانواده‌ها تا 20 اردیبهشت‌ فرصت دارند برای ثبت‌نام به دارالقرآن اداره و یا شهرک مسکونی خود مراجعه کنند، ادامه داد: مرحله مقدماتی این مسابقات به صورت غیرحضوری از 23 تا 29 اردیبهشت‌ برگزار خواهد شد. همچنین مرحله مقدماتی رشته مفاهیم نیز از طریق سایت‌های آزمون‌ساز، به صورت همزمان، 26 خرداد انجام می‌شود.

مسابقات قرآن ودجا

فراهانی به میزبانی مرحله نهایی این مسابقات اشاره کرد و گفت: هفتم تیر مرحله نهایی در بخش آقایان شاغل و نیروهای وظیفه به میزبانی اداره تنزیل، هشتم در بخش فرزندان دختر و پسر در دو مقطع سنی پایین 16 سال و بالای 16 سال به میزبانی ادارات شفا و مبین و مرحله نهایی رقابت بانوان شاغل و همسران به میزبان اداره ملک در 9 تیر انجام می‌شود و اختتامیه مسابقات قرآن 18 تیر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha