دلجویی متفاوت استاندار خراسان‌جنوبی از مددجویان بهزیستی
کد خبر: 4135582
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۹

دلجویی متفاوت استاندار خراسان‌جنوبی از مددجویان بهزیستی

استاندار خراسان‌جنوبی به‌منظور دلجویی از مددجویان مجتمع توانبخشی حضرت علی اکبر(ع) در بیرجند و صرف افطاری در کنار آنان به این مجموعه رفت.

بازدید استاندار خراسان‌جنوبی از مددجویان بهزیستیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، غروب روز بیست‌وهشتم ماه مبارک رمضان بود که استاندار خراسان‌جنوبی با همراهی مدیران از مجتمع توانبخشی حضرت علی‌اکبر(ع) در بیرجند بازدید کرد تا افطار را در میان قشری بگذراند که هیچ چیز از دنیا نمی‌خواهند و تنها در زندگی معصومانه خود غرقند.

مجتمع توانبخشی حضرت علی‌اکبر(ع) از شاخص‌ترین مراکز بهزیستی است که ۵۰ درصد معلولان استان را تحت پوشش دارد. در این مجموعه، معلولان بی‌سرپرست، مجهول‌الهویه و دارای خانواده‌های ناتوان مالی نگهداری می‌شوند.

در این مجتمع که سال ۷۶ با ظرفیت ۷۵ مددجو شروع به کار کرده، در حال حاضر به بیش از ۴۰۰ معلول و سالمند خدمات ارائه می‌شود. تمام هزینه‌های درمانی، خوراک و پوشاک این مجتمع، توسط مردم و گروه‌های خیریه تأمین می‌شود.

بازدید استاندار خراسان‌جنوبی از مددجویان بهزیستی

استاندار خراسان‌جنوبی که به منظور دلجویی از مددجویان این مرکز و صرف افطاری در کنار آنان به این مجموعه رفت، از پروژه‌های عمرانی مجتمع توانبخشی حضرت علی‌اکبر(ع) نیز بازدید کرد و در جریان میزان پیشرفت آن‌ها قرار گرفت.

بازدید استاندار خراسان‌جنوبی از مددجویان بهزیستی

قناعت با مددجویان تمام بخش‌ها صحبت و از نزدیک با آنان گپ و گفت داشت. مددجویانی که حال یک هم‌صحبت پیدا کرده بودند به اندازه وسعت دلجویی از آنان. پایان‌بخش این بازدید اقامه نماز مغرب و عشا در جمع هیئت مدیره و کارکنان زحمتکش مجتمع توانبخشی حضرت علی‌اکبر(ع) بود؛ کارکنانی که با قشری معصوم  بی‌آلایش سر و کار داشته و روزگار می‌گذرانند.

انتهای پیام
captcha