خدمات جمهوری اسلامی با هیچ دورانی قابل قیاس نیست
کد خبر: 4136544
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۹
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

خدمات جمهوری اسلامی با هیچ دورانی قابل قیاس نیست

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه خدمات جمهوری اسلامی با هیچ دورانی قابل قیاس نیست، گفت: برای رشد زیرساخت‌های استان همه مسئولان باید یکدل و متحد باشند لذا در این صورت به پیشرفت‌های عظیمی دست خواهیم یافت.

سردار ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا گلستان

به گزارش ایکنا از گلستان، به نقل از روابط عمومی سپاه نینوا گلستان، سردار ملک شاهکوهی، فرمانده سپاه نینوا گلستان امروز، ۵ اردیبهشت در جمع کارگران و مسئولان نیروگاه برق علی آبادکتول که به مناسبت هفته کار و کارگر برگزار شد، گفت: کارگران و کارخانجات از راهبردی ترین اقشار و مراکز تولید و رشد اهداف اقتصادی کشور هستند و با نگاه به پیشینه شعار های سال در چند سال گذشته می‌بینیم عمده نگاه رهبر فرزانه انقلاب در شعار سال مسئله تولید و اشتغال بوده است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: تحریم‌هایی که علیه کشور ما اعمال می‌شود و دستاوردهایی که در عرصه‌های مختلف توسط جوانان ما رخ می‌دهد نشان داد فرصتی که در دل بحران‌ها وجود دارد در شرایط غیر تحریم نیست و جوانان ما نشان دادند با تکیه بر توان داخل می‌توانند روی پای خود بایستند.

سردار ملک شاهکوهی افزود: خدمات جمهوری اسلامی قابل مقایسه با هیچ دورانی نیست و خدا را شاکریم که با تنفس در این دوران و قرار دادن سایه رهبر فرزانه انقلاب بر سرمان ما را از اسارت طاغوت رهایی بخشید.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: ما در مسیر پیشرفت استان راهی جز ادامه راه با عزمی راسخ و اراده‌ای جهادی نداریم چراکه اگر کم کاری شود دوباره به عقب برمیگردیم و برای رشد زیرساخت‌های استان هم همه مسئولان باید یکدل و متحد باشند.

 

انتهای پیام
captcha