گردهمایی مبلغین شهرستان آزادشهر برگزار شد
کد خبر: 4136814
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۰

گردهمایی مبلغین شهرستان آزادشهر برگزار شد

گردهمایی مبلغین با حضور امام جمعه آزادشهر، رئیس اداره تبلیغات، رئیس اداره اوقاف، نماینده ولی‌فقیه سپاه، نماینده طلاب آزادشهر رامیان فندرسک به همراه جمعی از مدیران و اساتید حوزه علمیه برگزار شد.

گردهمایی مبلغین در آزادشهر

به گزارش ایکنا از گلستان، گردهمایی مبلغین با حضور امام جمعه آزادشهر، رئیس اداره تبلیغات، رئیس اداره اوقاف، نماینده ولی فقیه سپاه، نماینده طلاب آزادشهر رامیان فندرسک، مجمع نمایندگان قم، همراه با جمعی از مدیران و اساتید حوزه علمیه روزگذشته، ۶ اردیبهشت در دفتر امام جمعه آزادشهر برگزار شد.

حجت‌الاسلام طالبی، رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر ضمن تشکر از حضور روحانیون بیان کرد: ایام تبلیغی مثل ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای جذب و تثبیت مخاطبین حول محور مساجد است.

رئیس تبلیغات اسلامی آزادشهر گفت: علم و آگاهی یافتن از مسائل دین وظیفه همه مسلمین است و قدم برداشتن در راه آموختن علم سعادت آخرت را در بر خواهد داشت.

حجت‌الاسلام طالبی تبلیغ و ترویج دین از وظایف علما و طلاب دانست وگفت: میراث پیامبران علم است و ما باید آن را ابلاغ کنیم، لذا تبلیغ دین منطبق با مسائل روز از وظایف طلاب علوم دینی است.

در ادامه حجت‌الاسلام منصوری، امام جمعه آزادشهر بیان کرد: از مهمترین کارهایی که بنده از طلاب می‌خواهم این است که حتما بیان احکام در بین الصلاتین و منابر اهتمام ویژه داشته باشند.

امام جمعه آزادشهر بیان کرد: امروزه نیاز جامعه به سوی مباحث دینی است و این مبلغین هستند که باید به مسائل روز و فضای مجازی آشنایی کامل داشته باشند تا نوجوانان و جوانان را ترغیب به فراگیری معارف دینی کنند.

وی تصریح کرد: مردم شهرستان آزادشهر بسیار شریف و متدین هستند اما بیان احکام به روز و مبتلابه بسیار مهم است.

 

انتهای پیام
captcha