حل مشکلات مردم مناطق محروم نیازمند اهتمام جدی مسئولان است
کد خبر: 4137012
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۹
امام‌جمعه ارومیه:

حل مشکلات مردم مناطق محروم نیازمند اهتمام جدی مسئولان است

امام‌ جمعه ارومیه گفت: مسئولان با کمک یکدیگر باید برای حل مشکلات مردم مناطق محروم و کمتربرخوردار اهتمام ویژه و جدی داشته باشند.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی، امروز، ۸ اردیبهشت در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با گرامیداشت روز کارگر اظهار کرد: کارگران از اقشار زحمت‌کش و نیروهای مؤثر در توسعه اقتصادی کشور هستند که در سنگر اقتصاد به صورت جهادی فعالیت می‌کنند.

وی افزود: باید مسئولان تمام توان خود را برای حل مشکلات جامعه کارگری اعم از اقتصادی و معیشتی به‌کار گیرند تا شاهد رفع مشکلات معیشتی این قشر در جامعه باشیم.

امام‌ جمعه ارومیه با اشاره به مشکلات شهری در ارومیه ادامه داد: بافت فرسوده تبدیل به معضلی در شهر شده است و مردم ساکن در این مناطق با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند و یکی گلایه‌های مردم از مسئولان شهری، عدم رسیدگی به بافت‌های فرسوده است و مسئولان شهری چاره‌ای برای حل این مشکل شهر ارومیه بیاندیشند.

وی با اشاره به اینکه با همدلی بین مردم و مسئولان می توان مشکلات را حل کرد، اظهارکرد: در کنار همدلی، باید مسئولان نظام نیز با همدیگر همکاری و هم‌فکری داشته باشند و از حاشیه‌ها دوری کرده و با کمک یکدیگر باید برای حل مشکلات مردم مناطق محروم و کمتربرخوردار اهتمام ویژه و جدی داشته باشند.

 

 

انتهای پیام
captcha