نخستین سالگرد وحید شریعتمداری برگزار شد + عکس
کد خبر: 4137069
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۴

نخستین سالگرد وحید شریعتمداری برگزار شد + عکس

مراسم نخستین سالگرد وحید شریعتمداری از فعالان عرصه بین الملل و مدافعان انقلاب اسلامی امروز، هشتم اردیبهشت در بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش ایکنا، در این مراسم علاوه بر خانواده های شریعتمداری، بدیعی، بگیان، شیخان، سجادی، زمانی، تعدادی از دوستان وحید شریعتمداری از جمله آقایان دکتر حسین علایی، دکتر فتح اله امی، دکتر حسینعلی پور، دکتر عباس خامه یار، علیرضا متولی الموتی، محمد علی شاه حسینی، داود صیقلی، مجید شفائی، ساجد نقوی و حسین کمالیان شرکت داشتند.

پس از عرض ارادت به حضرت سید الشهدا (ع)، داود صیقلی گزارش کوتاهی از فعالیتهای انجام شده به یاد آن مرحوم از جمله ساخت مدرسه در روستای قلعه نو املاک پاکدشت و دیگر اقدامات خیریه ارائه و در پایان مهندس فرید شریعتمداری برادر وحید شریعتمداری از حاضران و دیگر دوستان و بستگان آن مرحوم تقدیر و تشکر کرد.

همچنین در مراسم دیگری که از طرف خانواده وحید شریعتمداری برگزار شد علاوه بر بستگان و برخی دوستانی که در مراسم صبح حضور داشتند، دوستان دیگری از جمله معصومه سیری مدیر مدرسه دکتر وحید شریعتمداری، آقای احمد نصیری رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز پاکدشت، دکتر مهداد تقوی، سرکار خانم شایسته امیری، استاد خرمیان، مهندس صولتی و مهندس مرادی نیک شرکت داشتند.

در این مراسم ابتدا استاد محمد رضا خرمیان قاری بین المللی قرآن، آیاتی را تلاوت کردند و در ادامه حسین علایی، عباس خامه یار و مهداد تقوی با ذکر خصوصیات اخلاقی، صفات پسندیده و دانش و تجربیات ارزنده زنده یاد شریعتمداری، یاد ایشان را گرامی داشتند و بر تداوم راه وی که همانا خدمت هر چه بیشتر به مردم و تلاش جهت توسعه و پیشرفت ایران عزیز است، تأکید کردند.

انتهای پیام
captcha