محفل انس با قرآن «سفیران ایران» برگزار شد + عکس و فیلم
کد خبر: 4138294
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۱

محفل انس با قرآن «سفیران ایران» برگزار شد + عکس و فیلم

محفل انس با قرآن کریم سفیران ایران شب گذشته، سه‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ماه، با حضور داود جعفری، حمید رحیمی، یونس شاهمرادی و جمعی از مدیران، مسئولان و علاقه‌مندان به قرآن در شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، محفل انس با قرآن سفیران ایران شب گذشته، سه‌شنبه، ۱۲ اردیبهشت‌ماه، با حضور داود جعفری، دبیر جشنواره ملی و بین‌المللی تلاوت‌های مجلسی، حمید رحیمی، قاری ممتاز و سفیر قرآنی ایران طی ماه رمضان امسال در هندوستان، یونس شاهمرادی، مقام اول مسابقات عطرالکلام عربستان و همچنین جمعی از مدیران، مسئولان و علاقه‌مندان به قرآن در شهرستان اسلامشهر برگزار شد.

این محفل قرآنی از ساعت ۲۰ در مسجد امام حسین(ع) اسلامشهر پذیرای عموم مردم و شیفتگان به قرآن بود. تجلیل امام جمعه اسلامشهر از یادگار و دختر شهید مدافع سلامت شهید حسین حبیب‌پور، تجلیل و قدردانی از داود جعفری به‌خاطر تلاش‌های مستمر در اجرای مسابقات ملی و بین‌المللی قرآن و تجلیل و قدردانی از حمید رحیمی ازجمله بخش‌های این محفل قرآنی بود.

تجلیل از یونس شاهمرادی، نفر اول مسابقات بین‌المللی قرآن و اذان «عطر الکلام» عربستان و قدردانی و تجلیل از حجت‌الاسلام نوروزی معلم و مفسر قرآن و امام جمعه سابق اسلامشهر، تجلیل از عبدالله هنرمندی معلم و فعال فرهنگی و اجتماعی ازجمله بخش‌های این محفل قرآنی بود.

یادآور می‌شود، حمید رحیمی، قاری ممتاز و پیشکسوت قرآنی کشور طی یک سفر تبلیغی و قرآنی در ماه مبارک رمضان جهت تدریس و قرائت قرآن در هندوستان حضور یافت.

همچنین یونس شاهمرادی حدود یک ماه پیش در رقابت با سه قاری دیگر از کشور عربستان و مراکش، موفق شد، رتبه نخست بخش تلاوت دومین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن و اذان «عطر الکلام» عربستان را کسب کند.

انتهای پیام
captcha