دیدار رئیس جهاددانشگاهی با نمایندگان بخش‌های کارگری این نهاد
کد خبر: 4138361
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸

دیدار رئیس جهاددانشگاهی با نمایندگان بخش‌های کارگری این نهاد

در دیدار رئیس جهاددانشگاهی با تعدادی از نمایندگان بخش‌های کارگری جهاددانشگاهی خبر از ایجاد پرونده سلامت برای اعضای این نهاد داده شد.

تشکیل «پرونده سلامت» برای اعضای جهاددانشگاهیبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاددانشگاهی به همراه سیدرضی آقاسیدی، معاون پشتیبانی و مدیریت منابع، امیر طهرانچی، مشاور رئیس و مدیرکل حوزه ریاست و ابوالقاسم رئیسی، مدیرکل روابط عمومی جهاددانشگاهی، امروز، ۱۳ اردیبهشت‌ماه به مناسبت روز کارگر با تعدادی از نمایندگان بخش‌های کارگری جهاددانشگاهی دیدار و گفت‌وگو کرد.

مسلمی‌نائینی در این مراسم با تبریک روز کارگر و بیان اینکه در تلاشیم تا سال آینده بتوانیم این دیدار را به‌صورت گسترده‌تر و وزین‌تر برگزار کنیم گفت: در اسلام در رابطه با کار و کارگر مطالب زیادی بیان‌شده است و اگر می‌خواهیم جامعه پیشرفته‌ای داشته باشیم، در این راه نیروی کارگر نقش اصلی را بازی می‌کند.

وی با بیان اینکه در جهاددانشگاهی نیز نقش کارگران مؤثر و بسیار خوب است ادامه داد: همه ما در جهاددانشگاهی وظیفه‌ای را عهده‌دار هستیم، شاید جایگاه‌ها فرق کند؛ اما هدف یکی است و این هدف باید مورد توجه قرار گیرد.

رئیس جهاددانشگاهی ادامه داد: با توجه به اینکه امسال سال مهار تورم و رشد تولید نام‌گذاری شده است، این افزایش تولید در گروی تلاش کارگران عزیز است. اگر بخواهیم رشد تولید و تولید مؤثر را در جهاددانشگاهی افزایش دهیم بستگی به کار شما دارد.

وی افزود: در عین‌ حال ما وظیفه‌ داریم در کار اگر پروژه‌ای دریافت می‌کنیم، کارگر نیز در آن پروژه سهیم باشد تا این عزیزان برای کارشان دلگرمی داشته باشند.

در ادامه آقاسیدی، معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی نیز در سخنانی اظهار کرد: در جهاددانشگاهی در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد «پرونده سلامت» برای اعضا هستیم تا به‌صورت ادواری افراد پایش شوند و اگر مشکلی برای آن‌ها پیش آمد، مکانیزم‌هایی را برای جبران هزینه و درمان در نظر بگیریم. این برنامه از سال گذشته آغاز شده و در حال تکمیل فرایند و تهیه منابع برای اجرای آن هستیم.

وی در رابطه با بحث آموزش و دوره‌های آموزشی نیز گفت: در بحث آموزش دو موضوع مطرح است؛ یک موضوع بحث توانمندسازی‌هایی است که واحد به آن نیاز دارد که در این صورت خود مجموعه دوره‌های آموزشی را به‌صورت رایگان برگزار می‌کند، اما موضوع دیگر که استفاده اعضا از دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی است که تمایل به آن دارند، می‌توانند با تخفیف از این دوره‌های آموزشی استفاده کنند.

معاون پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی با اشاره به این‌که به دنبال به توانمندسازی اعضا به‌صورت تخصصی هستیم که تا افراد بعد از بازنشستگی بتوانند از کارهای تخصصی خود درآمد داشته باشند، بیان کرد: درصدد هستیم تا کارگران در پروژه‌های واحد ذینفع شوند.

در بخش دیگری از این نشست نمایندگان بخش‌های کارگری جهاددانشگاهی به بیان موضوعاتی در زمینه لزوم آماده‌سازی زیرساخت‌ واحدها برای اجرای پروژه‌ها؛ مواردی در زمینه حقوق و دستمزد، برگزاری دوره های آموزشی ضمن خدمت و توانمندسازی، برگزاری دوره‌های آموزشی برای اعضا و خانواده آن‌ها، استفاده از امکانات رفاهی، مدرن‌سازی تجهیزات و...پرداختند.

انتهای پیام
captcha