تبیین ارزش‌های انقلاب مهم‌ترین عرصه برای جهاد است
کد خبر: 4138394
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۴۲

تبیین ارزش‌های انقلاب مهم‌ترین عرصه برای جهاد است

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی یکی از مهم‌ترین عرصه‌ها برای جهاد به شمار می‌رود، بنابراین لازم است، در این زمینه با عزم راسخ گام برداشته شود.

تبیین ارزش‌های انقلاب مهم‌ترین عرصه برای جهاد استبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 13 اردیبهشت در نشست بصیرتی به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی که در سالن اجتماعات فرودگاه ارومیه برگزار شد، گفت: تبیین ارزش‌های انقلاب در برهه کنونی بسیار ضروری بوده و یکی از مهم‌ترین عرصه‌ها برای جهاد محسوب می‌شود.
وی با اشاره به ضرورت بزرگداشت مقام شامخ استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری در محافل علمی و سیاسی، تاکید کرد: برای اینکه به معنای واقعی ادامه‌دهنده راه ایشان شویم، لازم است، آثار، کتب و تالیفات این عالم ربانی در جامعه شناخته شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی اضافه کرد: آزادگی در افکار یکی از ویژگی‌‌های بارز استاد مطهری بود، به‌طوری که به هیچ حزب، جناح و جریانی وابسته نشد و ضمن تبعیت از ولی‌‌فقیه، آزاداندیش ودنباله‌رو حق بود.
حجت‌الاسلام فیاضی گفت: مجموعه سخنرانی‌های استاد باید در دسترس قرار گیرد، که در این زمینه شبکه‌های اجتماعی، رادیو، تلویزیون، دانشگاه‌ها و ... مسئولیت خطیری بر عهده دارند.
وی بر لزوم تلاش برای شناخت هرچه بیشتر اندیشه‌های ناب شهید مطهری در زمینه‌های مختلف تاکید کرد، بیان داشت: یکی از عرصه‌های مهم برای مجاهدت مربیان، مبلغان و فرهنگیان مبارزه با تفکرات التقاطی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی با بیان اینکه، برای ایفای چنین رسالتی ناگزیر باید به سلاح علم و بصیرت مجهز شد، شهید مطهری و دانشمندان فرزانه‌ای همچون ایشان را الگو قرار داد، گفت: عناصر مومن و انقلابی می‌بایست گفتمان ناب انقلابی را با الهام از راهبردهای امامین انقلاب ترویج کنند.

انتهای پیام
captcha