مراسم گرامیداشت «شهدای اردیبهشت» در سنندج برگزار شد
کد خبر: 4139198
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹

مراسم گرامیداشت «شهدای اردیبهشت» در سنندج برگزار شد

مراسم بزرگداشت شهدای اردیبهشت ۱۴۰۲ از جمله شهید حمیدرضا الداغی، شهید عباسعلی سلیمانی، شهیده نرجس صیاد و شهید علیرضا شهرکی، امروز، 17 اردیبهشت در مسجد جامع سنندج برگزار شد.

فایق رستمی، امام جمعه سنندج

به گزارش ایکنا از کردستان، ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج امروز، 17 اردیبهشت در مراسم بزرگداشت «شهدای اردیبهشت ۱۴۰۲» گفت: در دوره‌های مختلف انقلاب اسلامی شهدا درس عزت، کرامت، شرافت، استقامت، ایثار و فداکاری را به مردم و مسئولان داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه شهدا با خون خود، پیام عزت و اقتدار به مردم و جهانیان دادند، افزود: ابتکار ایران در ایجاد ارتباط و اتحاد بین کشورهای اسلامی، توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده و شکست بزرگی برای آنان است.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهدا زندگی و جان خود را با خدا معامله کردند، گفت: طبق شریعت اسلام، هر کسی یک نفر بی‌گناه را به قتل برساند، گویی تمام انسان‌ها را به قتل رسانده است و عاملان این جنایت‌ها هم در دنیا و هم آخرت به مکافات خواهند رسید.

وی یادآور شد: امروز مسئولان کشور در راستای قدردانی از خون شهدا، از فرصت مسئولیت خود را برای ارائه خدمات شایسته به ‌یژه رفع گرانی و مشکلات اقتصادی استفاده کنند.

حجت‌الاسلام برومند رازیانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه این نشست با اشاره به اینکه شهدای اردیبهشت بسیار مظلومانه به شهادت رسیدند، گفت: شهدای اردیبهشت 1402، با نثار جان خود بار دیگر عزت، غیرت و جوانمردی را در وجود ما زنده کردند.

وی با بیان اینکه شهید الداغی با شهادت خودش نماد غیرت و جوانمردی بین جوانان ایرانی شد، گفت: عاملان این جنایت‌ها کسانی هستند که در شرایط حساس کنونی جامعه فضای ناامنی و سوءاستفاده را برای دشمن فراهم و امید را در دل دشمن زنده کردند که با هوشیاری مردم، توطئه‎های دشمنان خنثی شد.

انتهای پیام
captcha