جلسات هفتگی قرائت قرآن در مساجد البرز برگزار می‌شود
کد خبر: 4139902
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴

جلسات هفتگی قرائت قرآن در مساجد البرز برگزار می‌شود

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز از برگزاری دوره‌های آموزشی و جلسات هفتگی قرائت قرآن کریم در مساجد این استان خبر داد.

حجت الاسلام کاظم شکری مدیر ستاد کانون های مساجد البرز

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: دوره‌های آموزشی در رشته‌های مختلف قرآنی به شیوه مستمر توسط اعضای کانون‌های مساجد برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این دوره‌های آموزشی با هدف ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ دینی و قرآنی برپا می‌شود، گفت: همچنین در کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شاخص جلسات هفتگی قرائت قرآن ویژه آقایان و بانوان در حال برگزار شدن است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز بیان کرد: در کنار برپایی جلسات قرآنی ویژه‌برنامه‌های فرهنگی با رویکرد ترویج و نهادینه‌سازی فرهنگ دینی و مقابله با توطئه‌های دشمن برگزار می‌شود که از دیگر برنامه‌های این ستاد اجرایی در مساجد استان است.

وی در پایان اظهار کرد: رویکرد‌های مهم کانون‌های مساجد جذب اقشار مختلف مردم به‌ویژه جوانان و نوجوانان به مساجد در کنار برگزاری برنامه‌های فرهنگی به همراه بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی و شناسایی و کشف استعداد‌های نسل جوان و نوجوان است.

انتهای پیام
captcha