حجت‌الاسلام حسنی نماد ولایت‌مداری است
کد خبر: 4141766
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
حجت‌الاسلام قریشی:

حجت‌الاسلام حسنی نماد ولایت‌مداری است

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال حجت‌الاسلام حسنی، امام‌جمعه فقید ارومیه گفت: ایشان نماد مبارزه آذربایجان و نماد ولایت‌مداری است.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی، ۲۹ اردیبهشت در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه ارومیه ضمن گرامیداشت روز دختر و دهه کرامت اظهار کرد: دشمنان امروزه توان خود را برای مبارزه در عرصه فرهنگی به کار برده و می‌خواهد با روان بی‌بند و باری استحکام خانواده‌های ایرانی سست کند.

وی افزود: در این جنگ بانوان در خط مقدم قرار داشته و باید نسبت به فتنه‌های دشمنان آگاه باشند که درد دشمنان فقط سست کردن بنیان خانواده و استفاده ابزاری از بانوان است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی با اشاره به فرا رسیدن سالگرد ارتحال حجت‌الاسلام حسنی، امام‌جمعه فقید ارومیه ادامه داد: حجت‌الاسلام حسنی نماد مبارزه آذربایجان و نماد ولایت‌مداری است که باید با گرامیداشت یاد و خاطره وی نشان دهیم ملت آذربایجان قدردان علمای تاثیرگذار هستند.

وی با تبریک فرا رسیدن سوم خرداد، سال‌روز آزادسازی خرمشهر گفت: سوم خرداد و آزادی خرمشهر از روزهای افتخارآمیز ملت ایران است که باید خاطره و فرهنگ ایثار و شهادت را زنده نگه داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین قریشی با اشاره به وجود برخی مشکلات در جامعه تصریح کرد: وجود این مشکلات و کمبودها قابل قبول نیست لذا مسئولان باید برای هر مشکلی از قبل برنامه‌ریزی و مدیریت داشته باشند تا مردم با مشکل مواجه نشوند.

 

انتهای پیام
captcha