2 هزار زائر از خراسان‌شمالی به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند
کد خبر: 4143124
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۶
به مناسبت بزرگداشت 14 و 15 خردادماه

2 هزار زائر از خراسان‌شمالی به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوند

مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه جواد الائمه خراسان‌شمالی گفت: همزمان با برپایی سی‌و‌چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی، 2 هزار زائر در قالب هشت کاروان از استان به مرقد مطهر اعزام می‌شوند.

2 هزار زائر از خراسان‌شمالی به مرقد امام(ره) اعزام می‌شوندسرهنگ‌ پاسدارحسنعلی حاجتی، مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی اظهارکرد: همزمان با برپایی مراسم ارتحال ملکوتی بنیان‌گذار انقلاب اسلامی 2 هزار زائر در قالب هشت کاروان از هشت شهرستان با استفاده از ظرفیت 50 دستگاه اتوبوس به مرقد مطهر اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: زائران صبح 13 خردادماه حرکت کرده و شب را در تهران اسکان داشته و صبح چهاردهم در مراسم محوری مرقد امام راحل شرکت می‌کنند و عصر همان روز پس از حضور در مراسم محوری عزاداری در مسير برگشت به زيارت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمكران نيز می‌روند.

حاجتی با اشاره به اینکه این سفر دو روزه انجام می‌شود، گفت: در طول انجام این سفر زیارتی اکیپ‌های ویژه‌ای از پلیس راه، جمعیت هلال احمر، علوم پزشکی، ستاد مدیریت بحران و راه و شهرسازی استان برای جلوگیری از بروز هرگونه مشکلی کاروان‌ها را طی مسیر رفت و برگشت همراهی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه ثبت نام برای اعزام زائران به مرقد امام راحل در همه پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج انجام می‌شود، افزود: افراد برای نام‌نویسی باید مبلغ 300 هزار تومان پرداخت کنند تا از ثبت نام  و انجام سفر آنان مطمئن شویم.

مسئول راهیان نور و گردشگری سپاه جوادالائمه خراسان‌شمالی با تأکید بر اینکه اعزام زائران بزرگترین رزمایش حفظ و انسجام محسوب می‌شود، گفت: امسال پس از شش سال وقفه به دلیل تقارن مراسم ارتحال امام راحل با ماه مبارک رمضان و همچنین ایام شیوع ویروس کرونا، اعزام زائر از استان انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha