معرفی رئیس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه
کد خبر: 4143492
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۵

معرفی رئیس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه

مسلم حدیدی، به عنوان رئیس جدید سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه معرفی شد.

مسلم حدیدی رئیس سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، در مراسمی که ظهر امروز با حضور معاون جهاددانشگاهی کشور و جمعی از مدیران و رؤسای دانشگاه‌های استان برگزار شد، مسلم حدیدی، به عنوان رئیس جدید سازمان جهاددانشگاهی کرمانشاه معرفی شد.

در این مراسم حدیدی با اشاره به ظرفیت‌های بالای جهاددانشگاهی، گفت: جهاددانشگاهی در سال‌های آغازین انقلاب اسلامی با هدف ترویج روحیه جهادی راه‌اندازی و کار‌های موفقی را به ثمر رسانده است.

وی با بیان اینکه روحیه جهادی باید در تمامی عرصه‌ها به ویژه عرصه آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، تجاری‌سازی و تحقیقاتی در دستور کار قرار بگیرد، افزود: لازم است تا کمبود‌های جهاددانشگاهی در ابتدای راه را یادآوری کنیم، اما امروز به لطف تلاش‌های جهادی علمی، جهاددانشگاهی به یک نهاد بالنده و تأثیرگذار مبدل شده که در حل مشکلات استان می‌توان به ظرفیت‌های آن نگاه ویژه داشت.

رئیس سازمان جهاددانشگاهی در ادامه به مشکلات استان به ویژه بیکاری اشاره کرد و افزود: مجموعه جهاددانشگاهی آمادگی دارد از تمام ظرفیت‌های خود برای حل مشکلات استفاده کند تا گره‌ای از مشکلات مردم استان باز شود.

حدیدی در پایان بیان کرد: استفاده از صنایع تبدیلی و جلوگیری از خام فروشی از مواردی است که جهاددانشگاهی در کرمانشاه برای آن برنامه داشته و دارد.

انتهای پیام
captcha