پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال زکات در سلماس
کد خبر: 4144835
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۵

پرداخت بیش از ۳۹ میلیارد ریال زکات در سلماس

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) سلماس گفت: در سال گذشته ۳۹ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال زکات و ۱۰ میلیارد و ۶۴۹ میلیون و ۲۷۲ هزار ریال صدقه در این شهرستان پرداخت شده است.

مهدی خضرلو رییس کمیته امداد سلماسمهدی خضرلو، رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) سلماس در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی اظهار کرد: در سال گذشته ۳۹ میلیارد و ۱۱۲ میلیون ریال زکات و ۱۰ میلیارد و ۶۴۹ میلیون و ۲۷۲ هزار ریال صدقه در این شهرستان پرداخت شده است.

وی افزود: خیران برای کمک به ایتام و محسنین در سال گذشته ۴۷ میلیارد و ۸۳۹ میلیون ریال پرداخت کرده‌اند و از محل کمک‌های مراکز نیکوکاری ۹۱۰ میلیارد و ۶۴۴ میلیون ریال به مردم زلزله‌زده خوی اهدا شد.

خضرلو ادامه داد: در سال گذشته ۱۳۶ سری جهیزیه با هزینه ۳۵ میلیارد ریال، ۹۱ مورد کمک به بیماران عب‌العلاج و خاص به ارزش ۱ میلیارد و ۵۳۲ میلیون ریال، تهیه و توزیع ۱۴ دستگاه تبلت در بین دانش‌آموزان به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال از دیگر اقدامات انجام شده بوده است.

وی توزیع ۲۱۵ مورد لوازم ضروری زندگی به ارزش ۴ میلیارد و ۶۴۰ میلیون ریال، اهدای ۳۶۵ مورد وام ودیعه مسکن و قرض‌الحسنه به ارزش ۳۹ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال، پرداخت ۱۴۸ مورد کمک به اجاره مسکن مددجویان به ارزش ۷۴۰ میلیون ریال و احداث ۴۴ واحد مسکن مددجویی به ارزش ۳۵ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال را از دیگر اقدامات برشمرد.

انتهای پیام
captcha