هدف دشمن تحریف شخصیت امام خمینی(ره) است
کد خبر: 4145377
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸
امام‌جمعه ارومیه:

هدف دشمن تحریف شخصیت امام خمینی(ره) است

حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدمهدی قریشی گفت: تحریف شخصیت امام خمینی(ره) و معرفی تصویر غیرواقعی ایشان به نسل جدید هدف دشمنان است و باید این موضوع مورد توجه مدیران بوده و برای مقابله با چنین دسیسه‌هایی روش مناسب داشته باشند.

سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربیبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام و‌المسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی‌ فقیه در آذربایجان‌غربی، ۱۲ خردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: اقدامات امام خمینی(ره) برای انقلاب اسلامی غیرقابل فراموشی است، سردمداران غرب هم در نقش تأثیرگذار رهبر کبیر انقلاب اسلامی در حمایت از آزادگان تأکید دارند که این به مفهوم بزرگی و بزرگمنشی ایشان است.

وی افزود: شناخت و مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی و سیره شخصیتی امام(ره) برای تمام مردم لازم و ضروری است، همه باید برای شناخت این شخصیت بزرگ همت کنند. تحریف شخصیت امام(ره) و معرفی تصویر غیرواقعی ایشان به نسل جدید هدف دشمنان است و باید این موضوع مورد توجه مدیران بوده و برای مقابله با چنین دسیسه‌هایی روش مناسب داشته باشند.

‌حجت‌الاسلام قریشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت احترام به بزرگان و والدین تصریح کرد: بوسیدن دست پدر و مادر در کلام امام علی(ع) به‌عنوان عبادت نام برده شده که این نشانه اهمیت احترام به والدین است.

وی همچنین اهمیت ایمان را مورد اشاره قرار داد و گفت: ایمان به خدا موجب تقوا می‌شود و عاقبت‌اندیشی را به همراه دارد.

انتهای پیام
captcha