عملیات تکمیل مرکز فرهنگی گلزار شهدای شهرکرد آغاز شد
کد خبر: 4147040
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳

عملیات تکمیل مرکز فرهنگی گلزار شهدای شهرکرد آغاز شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال‌وبختیاری گفت: عملیات تکمیل مرکز فرهنگی گلزار مطهر شهدای شهرکرد از تیرماه آغاز می‌شود.

جلسه هماهنگی تکمیل مرکز فرهنگی بنیاد شهید

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از پایگاه ایثار واحد چهارمحال و بختیاری، جلسه هماهنگی آغاز عملیات ساخت‌وساز و تکمیل مرکز فرهنگی گلزار مطهر شهدای شهرکرد امروز، ۲۱ خردادماه با حضور مدیرکل و معاون توسعه مدیریت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، مشاور استاندار در امور ایثارگران، مدیرکل پدافند غیرعامل، مشاور طرح و کارشناسان مربوطه در سالن جلسات بنیاد استان برگزار شد.

اسماعیل عسگری، مدیرکل بنیاد استان در این جلسه گفت: مرکز فرهنگی گلزار مطهر شهدای شهرکرد از سال 1389 آغاز شد و مراحلی از سفت‌کاری آن انجام شد ولی متأسفانه به دلیل عدم تخصیص اعتبار ادامه طرح مغفول ماند.

عسگری افزود: به برکت سفر ریاست جمهوری به استان اعتباری بالغ‌ بر 120 میلیارد ریال برای تکمیل مرکز فرهنگی گلزار مطهر شهدای شهرکرد در نظر گرفته شد که در مرحله اول 25 میلیارد ریال تخصیص داده‌ شده است و عملیات ساخت‌وساز و تکمیل این پروژه فرهنگی در تیرماه آغاز خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این جلسه جهت اخذ مجوز پدافندی طرح، قرارداد مشاور، اخذ پیمانکار و مطالعات لازم بررسی‌های اولیه انجام شد و مقرر شد مقدمات کار تا اوایل تیرماه انجام و در تیرماه عملیات ساخت‌وساز از سر گرفته خواهد شد.

مدیرکل بنیاد استان تأکید کرد: مرکز فرهنگی در جوار گلزار شهدا باید فعال و پویا باشد تا بتوان افکار و اندیشه شهدا را در جامعه ساری و جاری کرد.

رحیم نافیان، مدیرکل پدافند غیرعامل استان نیز در این جلسه گفت: همه ما وظیفه‌داریم تا داشته‌های خود را به فعلیت برسانیم در همین راستا داشته‌های ما از زمان دفاع مقدس که در جنگ سخت به دست آورده‌ایم را باید در مقابله با جنگ نرم استفاده کنیم.

نافیان گفت: نباید اجازه دهیم جامعه از فرهنگ گذشت و ایثار دور شود و ناهنجاری‌هایی همچون بی‌حجابی جایگزین این فرهنگ شود لذا باید دست‌به‌دست هم کمک کنیم تا مراکز فرهنگی گسترش پیدا کند و محلی برای ترویج فرهنگ ایثار اجتماعی و ازخودگذشتگی باشد.

انتهای پیام
captcha