تقویت محتوای چندرسانه‌ای در مرکز قرآن و حدیث عربستان
کد خبر: 4147519
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۶

تقویت محتوای چندرسانه‌ای در مرکز قرآن و حدیث عربستان

مرکز تلاوت‌های قرآنی و احادیث نبوی وابسته به سازمان رادیو و تلویزیون عربستان چهار توافقنامه با مراکز تخصصی به منظور تقویت محتوای قرآنی و حدیثی محصولات و تولیدات چندرسانه‌ای خود امضا کرد.

به گزارش ایکنا به نقل از سبق، این توافقنامه‌ها با هدف تبادل کارشناسان و همکاری و تلاش به منظور استفاده از امکانات گروه‌های تخصصی در ارائه محتوای قرآنی و حدیثی شاخص از طریق رسانه‌های صوتی و تصویری امضا شده است.

عبدالرحمن الشایع، ناظرکل مرکز تلاوت‌های قرآنی و احادیث نبوی عربستان این توافقنامه‌ها را با شبکه سنت نبوی، مرکز تفسیر، جمعیت قاریان ارشد و مرکز قرآن و تفسیر «الماهر» امضا کرد.

در این توافقنامه‌ها ارائه سنت نبوی و موضوعات قرآنی با شیوه‌های خلاقانه و تولیدات متنوع در شکل و مضمون، تولید مصحف «مفسر» و محصولات متنوع تفسیری، تقویت توانمندی قاریان و آماده‌کردن آنان برای ضبط قرآن با ترتیل و جذب و معرفی قاریان ممتاز مورد تأکید قرار گرفت.

همچنین در توافقنامه با مرکز الماهر بر تدوین آیین‌نامه‌های اجرایی برای ضبط قرآن و تلاوت تأکید شد و نمایندگان هر یک از مراکز این توافقنامه‌ها را امضا کردند.

گفتنی است، مرکز تلاوت‌های قرآنی و احادیث نبوی عربستان از پروژه‌های جدید سازمان رادیو و تلویزیون عربستان است که در زمینه تولید محصولات صوتی قرآنی و حدیثی و تولید محصولات چندرسانه‌ای برای رادیوها، تلویزیون‌ها و شبکه‌های اجتماعی فعالیت دارد.

انتهای پیام
captcha