آشنایی کاربردی با آموزه‌های دینی بهترین راه برای ترویج سبک زندگی اسلامی است
کد خبر: 4147978
تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۷
معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی:

آشنایی کاربردی با آموزه‌های دینی بهترین راه برای ترویج سبک زندگی اسلامی است

حجت‌الاسلام حسن پرورش با بیان اینکه سبک زندگی ایرانی اسلامی بارها مورد تأکید و سفارش مقام معظم رهبری قرار گرفته است، گفت: بهترین راه برای ترویج اصول سبک زندگی اسلامی، آشنا کردن خانواده‌ها با آموزه‌های دینی و قرآنی به‌صورت کاربردی است.

حجت الاسلام حسن پرورش، معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هواییبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام حسن پرورش، معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی، امروز، 25 خردادماه در دوره بصائر خانواده کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق، با اشاره به اینکه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی به خاطر عدم گسترش فرهنگ زندگی ایرانی اسلامی است، اظهار کرد:  دشمنان با به راه انداختن جنگ نرم و ترویج فرهنگ غربی برای به فراموشی سپردن سبک زندگی ایرانی اسلامی در راستای رسیدن به اهداف شوم خود هستند.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه بهترین راه برای ترویج اصول سبک زندگی اسلامی، آشنا کردن خانواده‌ها با آموزه‌های دینی و قرآنی به‌صورت کاربردی است، گفت: دوری از آموزه‌های دینی سبب انحراف از مسیر صحیح زندگی و تعالی حقیقی بشریت خواهد شد.

وی با تأکید بر اهمیت و جایگاه خانواده در ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی تصریح کرد: اگر خانواده‌ها به نقش و رسالت خود آشنا باشند و آموزش‌های لازم را از کانون گرم خانواده شروع کنند در مقابل دشمن پیروز خواهند شد.

پرورش با اشاره به اینکه نگاه ابزاری و سرمایه‌داری به زن اوج تحقیر زن در غرب است، تصریح کرد: آن چیزی که در شرایط فعلی در غرب در حوزه زنان وجود دارد محصول نظام سرمایه‌داری است که سالیان سال بعد از دوره رنسانس در دنیای غرب شکل گرفته است.

معاون سیاسی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با تأکید بر اینکه مسئله آزادی زنان در فرهنگ غرب در برهنگی و کاهش پوشش و عفاف تعریف شده است، یادآور شد: جامعه بانوان ما بیدار و هوشیار هستند و با هر بار توطئه دشمن مصمم‌تر خواهند شد و نه تنها کشور ما بلکه جامعه بشری در پرتوی فرهنگ فاطمی سعادتمند خواهند شد.

انتهای پیام
captcha