درگیری مرزداران با یک گروهک تروریستی مسلح در سیستان‌وبلوچستان
کد خبر: 4148540
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۰

درگیری مرزداران با یک گروهک تروریستی مسلح در سیستان‌وبلوچستان

فرمانده مرزبانی استان سیستان‌وبلوچستان از انهدام یک گروهک تروریستی مسلح، هلاکت یک نفر و زخمی شدن تعدادی از این گروهک تروریستی در مرزهای میانی استان خبر داد.

درگیری مرزداران باگروهک تروریستیبه گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، به نقل از مرزبانی استان، سردار رضا شجاعی، فرمانده مرزبانی استان سیستان‌وبلوچستان، گفت: مرزداران استان که با انجام اقدامات هوشمندانه اطلاعاتی از قصد ورود یک تیم تروریستی مسلح از حوزه گروهان مرزی، مزور هنگ مرزی زاهدان به خاک کشور آگاه شده بودند، بلافاصله با اتخاذ تمهیدات مناسب، با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، مرزداران به محل مورد نظر اعزام و اقدام به اجرای کمین هدفمند و محاصره منطقه کردند که با گروهک تروریستی درگیر شدند.
 
وی ادامه داد: مرزبانان پس از ساعت‌ها کمین هدفمند، تعدادی افراد مسلح که از سمت خاک کشور مقابل قصد ورود به خاک کشور جمهوری اسلامی ایران را داشتند مشاهده و با اقدام رزمی و تاکتیکی با آنها به‌صورت مسلحانه درگیر شدند که در این درگیری یک نفر از اعضای گروهک تروریستی به هلاکت و تعدادی نیز زخمی شدند.
 
فرمانده مرزبانی استان سیستان‌وبلوچستان در ادامه گفت: اعضای این گروهک تاب مقاومت در برابر آتش پرحجم رزمندگان مرزبانی را نداشتند و با استفاده از شیارهای کوهستانی به سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.
 
سردار شجاعی گفت: در این عملیات یکی از همکاران نیز مجروح و بلافاصله به مرکز درمانی انتقال داده شد که حال عمومی وی رضایت‌بخش است، مرزداران استان سیستان‌وبلوچستان با هرگونه اعمال خلاف قانون، خصوصاً شرارت، قاطعانه و هوشمندانه برخورد می‌کنند و اجازه ایجاد هیچ‌گونه ناامنی را به مخلان نظم و امنیت نمی‌دهند.
انتهای پیام
captcha