مسابقات قرآن نیروی انتظامی همدان برگزار می‌شود
کد خبر: 4149483
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۴۶

مسابقات قرآن نیروی انتظامی همدان برگزار می‌شود

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی همدان از برگزاری مسابقات قرآن نیروی انتظامی همدان با حضور ۲۰۰ شرکت کننده خبر داد.

رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی همدانحجت‌الاسلام محمد صادق جوشقانی، رئیس عقیدتی سیاسی انتظامی همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: مرحله استانی مسابقات قرآن کریم ناجا در استان همدان امسال در 11 رشته شامل قرائت، قرائت ترتیل، اذان، حفظ 3 ، 5 ، 10 ، 15 ، 20 جزء، حفظ کل و همچنین تفسیر جزء 22 و جزء 25 برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این مسابقات با حضور 200 شرکت کننده از کادر نیروی انتظامی و سربازان، امروز پنج‌شنبه صبح در محل ستاد انتظامی همدان ویژه نیروهای اداری و سربازان برگزار می‌شود، این مسابقات برای بانوان کادر انتظامی نیز در کانون امام علی(ع) برگزار می‌شود.

وی افزود: شرکت‌کنندگان در این مسابقات از شهرستان‌های مختلف استان هستند که مرحله شهرستانی این مسابقات را پشت سر گذاشته و از بین شرکت کنندگان شهرستانی به‌عنوان راه یافته به مرحله استانی با هم رقابت می‌کنند.

جوشقانی از برگزاری مسابقات نیروی انتظامی همدان برای خانواده‌های نیروی انتظامی در 15 تیرماه خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات ویژه خانواده‌ها در دو رده سنی فرزندان زیر 16 سال و بالای 16 سال و همسران کارکنان انتظامی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در بین نیروهای مسلح هر ارگان همه ساله مسابقات داخلی برگزار می‌شود، افزود: نیروی انتظامی نیز همه ساله این مسابقات را برگزار می‌کند اما مسابقات کل نیروهای مسلح  دو سال یک بار برگزار می‌شود.

رئیس عقیدتی، سیاسی انتظامی استان همدان با بیان اینکه نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری مسلبقات راه می‌یابند، گفت: مسابقات قرآن نیروهای مسلح هر دو سال یک بار برگزار می‌شود که امسال این مسابقات به میزبانی نیروی انتظامی است.

انتهای پیام
captcha