نشست صمیمی رئیس جهاددانشگاهی با اعضای واحد اردبیل برگزار شد
کد خبر: 4149618
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۵

نشست صمیمی رئیس جهاددانشگاهی با اعضای واحد اردبیل برگزار شد

نشست صمیمی رئیس جهاددانشگاهی کشور با اعضای واحد استان اردبیل روز گذشته، یکم تیرماه در ساختمان جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد.

رئیس جهاددانشگاهیبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، دکتر حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاددانشگاهی کشور، روز گذشته، یکم تیرماه، در نشست صمیمانه با اعضای واحد استان اردبیل که در ساختمان جهاددانشگاهی اردبیل برگزار شد، گفت: تلاش همکاران واحد اردبیل در حوزه‌های مختلف از جمله پزشکی، مهندسی و ... غرورآفرین است.

وی گفت: بین مدیران و اعضا نباید پرده‌ای باشد و باید این ارتباط نزدیک‌تر شود، لذا جهاددانشگاهی باید در زمینه تولید دانش فنی و کسب درآمد از این محل برنامه‌های منسجم داشته و در این موضوع اقدام کند.

رئیس جهاددانشگاهی کشور گفت: در تلاشیم تا در زمینه جذب و نگهداری نیروهای انسانی و پرداخت حقوق کارکنان جهاددانشگاهی اقدامات مناسب انجام دهیم تا برخی از دغدغه‌های اعضای جهاددانشگاهی رفع شود.

وی افزود: کادرسازی و جانشین‌پروری حوزه بسیار مهمی است که باید جدی گرفته شود و ظرفیت‌های علمی نیروهای انسانی جزو سرمایه‌های اصلی جهاددانشگاهی است.

رئیس جهاددانشگاهی کشور تصریح کرد: موضوع فرهنگی از کارهای اصلی جهاددانشگاهی است و مدیران جهاددانشگاهی باید روحیه مذهبی و فرهنگی داشته باشند.

گفتنی است، مسائل مرتبط با تبدیل وضعیت اعضا، حقوق و مزایا و موضوعاتی مرتبط با فعالیت‌های پژوهشی و ... از جمله موضوعات مطرح شده در این نشست صمیمانه بود.

انتهای پیام
captcha