اساس قوه قضائیه اخلاص و صداقت است
کد خبر: 4149729
تاریخ انتشار : ۰۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۷

اساس قوه قضائیه اخلاص و صداقت است

امام‌جمعه موقت ارومیه گفت: اساس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران برپایه اخلاص و صداقت بزرگانی چون شهید بهشتی بنا شده است.

محمد حیدری زاد امام جمعه موقت ارومیهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمد حیدری‌زاد، امام‌جمعه موقت ارومیه امروز، ۲ تیر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اظهار کرد: ملت عزیز و قدرتمند ایران در حال حاضر به یکی از قطب‌های قدرت نظام بین‌الملل تبدیل شده است.

وی افزود: امروز شاهد تحولاتی در نظام بین‌الملل هستیم و به عبارتی شرایط سیاسی دنیا و مناسبات قدرت تغییر یافته است.

امام‌جمعه موقت ارومیه اضافه کرد: امروز قدرت ایران مرزها را در نوردیده و ایران اسلامی وارد باشگاه‌های انحصاری علم و فناوری شده و آنها مجبور هستند این واقعیت را قبول کنند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و ۷۲ تن از یارانش اظهار کرد: شهید بهشتی سیدالشهدای انقلاب بود و باید ابعاد زندگی ایشان به نسل جوان تبیین شود، اساس قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران برپایه اخلاص و صداقت بزرگانی چون شهید بهشتی بنا شده است.

حجت‌‌الاسلام حیدری‌زاد با بیان اینکه قرآن کریم دلیل بسیاری از رفتارهای غلط را بی توجهی به ارزش‌های توحیدی عنوان می‌کند، گفت: امروز رفتار و حرکات و افکاری که از برخی مشاهده می‌شود، ناشی از غلبه اندیشه‌های مادی و سلطه قدرت‌هایی است که اساس قدرت‌شان بر الحاد بنا شده است.

وی با تسلیت سال‌روز شهادت امام محمد باقر(ع) گفت: این امام همام کوچکترین راوی جریان کربلا بود و افتخار ما این است که ما شیعه باب العلوم هستیم.

انتهای پیام
captcha