برگزاری همایش 5000 نفری فرهنگیان در ارومیه
کد خبر: 4150290
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۰۱

برگزاری همایش 5000 نفری فرهنگیان در ارومیه

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدای آذربایجان غربی از برگزاری همایش 5 هزار نفری فرهنگیان در مصلی امام‌خمینی(ره) ارومیه خبر داد و گفت: این رویداد با محوریت جهاد تبیین در حال برگزاری است.

شهاب احمدی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدای آذربایجان غربیشهاب احمدی، مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدای آذربایجان غربی، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی به برگزاری همایش 5 هزار نفری فرهنگیان ارومیه در مصلی امام خمینی(ره) ارومیه اشاره کرد و گفت: این همایش با حضور اندیشمندان، اساتید برجسته کشوری و با حضور حداکثری فرهنگیان برگزار می‌شود.

وی ضمن قدردانی از آموزش و پرورش آذربایجان غربی برای برگزاری این همایش باشکوه، گفت: این رویداد در سه روز متوالی 4 و 5 و 6 تیر ماه برگزار می‌شود.

وی رویکرد اصلی این همایش را جهاد تبیین درراستای عملیاتی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر روشنگری درباره دستاوردهای نظام مقدس جمهوری‌ اسلامی ایران، چالش‌ها و فرصت‌های پیش‌رو عنوان کرد.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدای آذربایجان غربی پرداختن به دستاوردهای انقلاب اسلامی و تبیین هر چه بیشتر آن را در برهه کنونی بسیار ضروری و حائز اهمیت دانست، گفت: در این زمینه باید به صورت جدی اهتمام شود.

احمدی یکی از موضوع‌های مهم و ضروری در عصر حاضر را تبیین دستاوردهای انقلاب عنوان کرد، گفت: باتوجه به اینکه دبیران و نظام آموزشی با نسل جدید در ارتباط مستقیم و مستمر قرار دارند، باید نسبت به این مبحث مسلط باشند و آگاهی‌های لازم را به جامعه هدف خود ارائه دهند.

وی با بیان اینکه، برخلاف تبلیغات دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی، شاهد هستیم، انقلاب اسلامی به موفقیت‌های چشمگیری در همه عرصه‌ها دست یافته است، گفت: با وجودی که موانع زیاد و امکانات محدود، در اختیار داشتیم، اما توانستیم در جامعه جهانی جایگاهی کسب کنیم و حرفی برای گفتن داشته باشیم.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه شهدای آذربایجان غربی بر ضرورت تبیین دستاوردهای چشمگیر و شگرف در عرصه‌های گوناگون سیاسی، فرهنگی، علمی، فناوری، نظامی و امنیتی تاکید کرد، گفت: نسل جوان و نوجوان باید بداند با وجود همه سنگ‌اندازی‌ها، ایران اسلامی توانسته است، جایگاه رفیعی را در منطقه و جهان کسب کند.

انتهای پیام
captcha