اهانت به قرآن بیانگر حقیقت حقوق بشر آمریکایی است
کد خبر: 4151408
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۳
امام‌ جمعه شهرکرد:

اهانت به قرآن بیانگر حقیقت حقوق بشر آمریکایی است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام گفت: آمریکا با وجود تمامی جنایاتی که منافقان انجام دادند حامی آن‌ها بوده و این موضوع به همراه هتک حرمت به قرآن کریم و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، بیانگر حقیقت حقوق بشر آمریکایی است.

حجت‌الاسلام نکونام، نماینده ولی‌ فقیه در چهارمحال‌وبختیاری،به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌ فقیه در استان امروز، 9 تیرماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد با تبریک میلاد با سعادت امام هادی(ع) و بیان حدیثی از ایشان اظهار کرد: دنیا خانه انواع بلاهاست و هر فردی روزانه با انواع مصائب روبرو می‌شود، اما نباید ناامید و ناراحت شود بلکه باید شکرگزار باشد و این‌گونه است که تقوا حاصل می‌شود؛ همچنین باید توجه داشت بنابر نوید قرآن کریم بعد از هر سختی آسانی حاصل خواهد شد.

وی افزود: ۱۰ تیرماه روز صنعت و معدن است، باید مراقب بود که معادن تقویت و در جهت تولید، اشتغال و... استفاده شود؛ همچنین نباید با خام‌فروشی ثروت‌های عظیم کشور را به آسانی در اختیار دیگران قرار داد؛ ۱۱ تیرماه نیز روز شهرداری‌هاست که باید هرچه بیشتر به این مجموعه توجه شود و شهرداری‌ها نیز در راستای خدمت‌رسانی به مردم وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهند.

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه ۱۱ تیرماه سالروز شهادت آیت‌الله صدوقی است، ادامه داد: او توسط منافقان کوردل به شهادت رسید؛ آمریکا با وجود تمامی جنایاتی که منافقان انجام دادند حامی آن‌ها بوده و این موضوع به همراه هتک حرمت به قرآن کریم و اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه جمهوری اسلامی ایران، بیانگر حقیقت حقوق بشر آمریکایی است.

نکونام بیان کرد: ۱۴ تیرماه روز قلم نامیده شده و قلم تنها منظور رسانه مکتوب نیست بلکه امروز یکی از مصادیق بزرگ قلم، فضای مجازی است که متأسفانه ساز و کار مناسبی برای آن در نظر گرفته نشده است و رهایی این عرصه آسیب‌های بسیاری به همراه دارد. باید توجه داشت رسانه و قلم از هر نوعی باشد مسئولیت سنگینی برعهده دارد و باید مطالب به صورت عالمانه و با ادبیات مناسب بیان شوند.

امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: دین مبین اسلام در تمامی عرصه‌ها مبانی غنی بسیاری دارد که باید مورد استفاده قرار گیرند؛ برای مثال در دین اسلام توصیه می‌شود مردم برای اصلاح امور، مسئولان را نصیحت کنند اما سفارش شده که این کار با خیرخواهی انجام شود.

انتهای پیام
captcha