آمریکا از حقوق بشر به عنوان ابزار سیاسی استفاده می‌کند
کد خبر: 4151877
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
فرمانده سپاه شاهین‌دژ:

آمریکا از حقوق بشر به عنوان ابزار سیاسی استفاده می‌کند

یوسفی در نشست «بزرگترین ناقضان حقوق‌ بشر»،‌ گفت: آمریکا از موضوع حقوق بشر و همه مباحث مربوط زیرشاخه آن به عنوان یک ابزار سیاسی استفاده می‌کند.

منصور یوسفی، فرمانده سپاه شاهین‌دژبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، منصور یوسفی، فرمانده سپاه شاهین‌دژ، امروز، 11 تیر در نشست روشنگری «بزرگترین ناقضان حقوق‌ بشر» که با همت حوزه مقاومت بسیج شهری ثاراالله شاهین‌دژ برگزار شد، گفت: بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی یکی از موضوع‌های حائز اهمیت است، که نباید از آن غفلت بورزیم.

وی ادامه داد: جنایت‌هایی که ایادی استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جهان‌خوار مرتکب شده است، به هیچ عنوان فراموش نشده و برای همیشه عامل رسوایی سران این کشور خواهد بود.

فرمانده سپاه شاهین‌دژ اضافه کرد: جنایت‌هایی که این کشور مرتکب شده، نه‌تنها در زمان خود، بلکه با گذشت سال‌ها نیز یادآوری آن همچنان برای ملت ما تلخ و دردآور است.

یوسفی با بیان اینکه یادآوری هر یک از این حوادث تاریخی خود به تنهایی بیانگر چهره واقعی جبهه سلطه و استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: آمریکا همواره به شکل مستقیم وارد عمل شده یا به واسطه مسلح کردن، تجهیز و حمایت مالی از تروریست‌ها در مقابل جبهه حق ایستادگی می‌کند.

وی مبارزه بی‌امان ملت بزرگ ایران اسلامی علیه ام‌الفساد جهان، آمریکای جنایتکار را یادآور شد و خاطرنشان کرد: هفته افشای حقوق بشر آمریکایی فرصتی برای تبیین جنایات این کشور است، پس باید در این زمینه به صورت جدی کار شود.

فرمانده سپاه شاهین‌دژ ادامه داد: آمریکا نه‌تنها در ایران بلکه در سراسر جهان کودتا، جنایات و ترورهایی را مرتکب شده است، تا به حکومت مرکزی آسیب بزند یا کشورهای مستقل را تضعیف کند.

یوسفی با بیان اینکه بر کسی پوشیده نیست، آمریکا با تروریسم متولد شده و با تروریسم تغذیه می‌شود، اضافه کرد: بنابراین مبحث حقوق بشر با همه زیرشاخه‌های آن به عنوان یک ابزار سیاسی در سطح بین‌الملل استفاده می‌شود.

فرمانده سپاه شاهین‌دژ با بیان اینکه باید آمریکا را ناقض حقوق بشر بدانیم نه حامی، خاطرنشان کرد: نخبگان و خواص باید در جامعه روشنگری کنند تا نسل جدید تحت‌تاثیر تبلیغات سوء آمریکا قرار نگیرد، گرچه مردم ما بسیار بصیر و هوشیار هستند.

انتهای پیام
captcha