صلح بین ۳ طایفه شهرستان زیرکوه با میانجیگری پلیس
کد خبر: 4151968
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۸

صلح بین ۳ طایفه شهرستان زیرکوه با میانجیگری پلیس

جانشین انتظامی شهرستان زیرکوه خراسان‌جنوبی گفت: سه طایفه ساکن در این شهرستان بعد از چهار سال اختلاف با میانجیگری پلیس با هم صلح و سازش کردند.

صلح و سازشبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حسین آسفی، جانشین انتظامی زیرکوه، امروز ۱۱ تیرماه اظهار کرد: سه طایفه از اهالی شهرستان زیرکوه به علت اختلافات قومی و قبیله‌ای بیش از چهار سال با همدیگر مشکل داشتند و گاهی در مجالس عروسی به نزاع دسته جمعی می‌پرداختند که موجب نگرانی شهروندان شده بود و این موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به تشکیل پرونده‌های متعدد قضایی در رابطه با نزاع مرتبط با این طوایف، پلیس با هماهنگی مقامات قضایی و با دعوت از معتمدان هر سه طایفه، مشکلات آن‌ها را حل و فصل کرد و موجب بسته شدن پرونده‌های قضایی آنها شد که مقدمات آشتی سه طایفه را فراهم آورد.

جانشین انتظامی شهرستان زیرکوه با ابراز امیدواری از اینکه شاهد بروز اختلافات قومی و قبیله‌ای در این شهرستان نباشیم تصریح کرد: وجود ریش سفیدان و معتمدان به عنوان منادیان صلح و آرامش در جامعه باعث ایجاد همدلی بین طوایف می‌شود و باید از این ظرفیت به نحو مطلوب استفاده شود.

انتهای پیام
captcha