آخرین تمهیدات برپایی جشن خانوادگی غدیر در شهرکرد
کد خبر: 4152008
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰

آخرین تمهیدات برپایی جشن خانوادگی غدیر در شهرکرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال‌وبختیاری با تأکید بر برنامه محوری جشن غدیر امسال در چهارمحال‌وبختیاری که در شب عید با برپایی ۲۰۰ موکب در خیابان آیت‌الله کاشانی شهرکرد برگزار خواهد شد، گفت: در این راستا چندین کار باید باهم انجام شود که از جمله اطلاع‌رسانی کامل و مؤثر در سطح استان باید صورت بگیرد.

محسن حسین میرزایی، معاون سیاسی استاندار چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، محسن حسین‌میرزایی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار امروز، ۱۱ تیرماه در جلسه هماهنگی جشن‌های عید غدیر در چهارمحال‌وبختیاری با تبریک عید غدیر و با اشاره به اهمیت و جایگاه اعیاد غدیریه، اظهار کرد: در تمامی روستاها و شهرها برنامه‌ریزی در جهت برپایی أعياد غدیر انجام شده است و امسال همه مردم پای کار آمده‌اند تا با شکوه هر چه تمام‌تر جشن‌ها را برگزار کنند.

وی ادامه داد: بازسازی واقعه غدیر و دیگر برنامه‌های مفصل در برخی شهرها و روستاها از جمله سامان و بن، ۲۳ روستای حاشیه زاینده رود و ... پیگیری شده و در روز عید برنامه‌های پرمحتوایی اجرا خواهد شد.

حسین‌میرزایی با تأکید بر برنامه محوری جشن غدیر امسال در چهارمحال‌وبختیاری که در شب عید با برپایی ۲۰۰ موکب در خیابان آیت‌الله کاشانی شهرکرد برگزار خواهد شد، توضیح داد: در این راستا چندین کار باید باهم انجام شود که از جمله اطلاع‌رسانی کامل و مؤثر در سطح استان باید صورت بگیرد تا جایی که هر چه به عید نزدیک‌تر می‌شویم، صحبت در مورد جشن خیابان کاشانی نقل مجالس شود. پخش تیزر و زیرنویس، مصاحبه، میزگرد و ... باید در دستور کار قرار گیرد و لازم است هر گونه اطلاع‌رسانی که دست‌اندرکاران جشن تشخیص دهند، صدا و سیمای استان آمادگی همکاری داشته باشد. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: پایگاه‌های بسیج استان، اداره‌کل ارشاد، اصحاب رسانه و خبرنگاران، فعالان فضای مجازی و ... نیز آمادگی کامل جهت اطلاع‌رسانی داشته باشند؛ ۲۵۰ هزار خانواده متصل به شبکه شاد آموزش و پرورش نیز ظرفیت خوبی جهت اطلاع‌رسانی است. 

حسین‌میرزایی با تأکید بر همکاری ادارات خدمات‌رسان برای برپایی مطلوب جشن غدیر در خیابان کاشانی شهرکرد، گفت: ادارات برق، گاز و آب منطقه‌ای همکاری لازم را دارند، همچنين در زمینه تأمین نظم و امنیت، ترافیک، عبور و مرور و ... مجاهدت زحمتکشان فراجا قابل تقدیر است که در این جشن‌های خیابانی غدیر در کل استان به‌ویژه در شهرکرد نقش‌آفرینی می‌کنند.

وی بیان کرد: مجموعه‌هایی نظیر صمت، شهرک‌های صنعتی، بانک‌ها، ستاد اجرایی فرمان امام(ره) و ... در زمینه تأمین جوایز پیش‌بینی شده در موکب‌های جشن بزرگ میهمانی غدیر شهرکرد همکاری دارند که امیدواریم نیازها را شناسایی و مرتفع کنند؛ همچنین از اصناف و کسبه انتظار داریم درب محل کسب و کار خود را به پرچم غدیر متبرک کنند.  

انتهای پیام
captcha