حمایت 1051 حامی جدید از ایتام و فرزندان محسنین در مهمونی 10کیلیومتری غدیر
کد خبر: 4153537
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸
در قالب پویش به عشق علی انجام شد؛

حمایت 1051 حامی جدید از ایتام و فرزندان محسنین در مهمونی 10کیلیومتری غدیر

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران، گفت: 1051 حامی جدید برای حمایت مادی و معنوی از 1841 یتیم و فرزند محسنین در قالب پویش به عشق علی در مهمونی 10 کیلومتری غدیر ثبت نام کردند.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد دهرویه، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی امداد استان تهران با اعلام برگزاری پویش به عشق علی، افزود: پویش «به عشق علی» به منظور جذب حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین همزمان با دهه امامت و ولایت و به ویژه در روز عید سعید غدیر در مهمونی ۱۰ کیلیومتری غدیر برگزار شد.

وی بیان کرد: کمیته امداد استان تهران نیز در این مراسم نسبت به برپایی پایگاه‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی و ثبت نام خیّران در طرح اکرام ایتام و محسنین اقدام نمود.

دهرویه ادامه داد: در همین راستا ۱۰۵۱ نفر از مردم نوعدوست حاضر در مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر با حضور در پایگاه‌های کمیته امداد نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کرده و به جمع خانواده حامیان اکرام ایتام و محسنین پیوستند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی امداد استان تهران عنوان کرد: این تعداد حامی حمایت از ۱۸۴۱ یتیم و فرزند محسنین را برعهده گرفتند.

وی یادآور شد: با این تعداد حامی جدید نیز هم اکنون ۹۸ هزار و ۱۳۰ حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسین با کمیته امداد استان تهران همکاری دارند.

انتهای پیام
captcha