درخشش دانشجویان فنی و حرفه‌ای سمنان در جشنواره قرآنی مشهد
کد خبر: 4153635
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۰

درخشش دانشجویان فنی و حرفه‌ای سمنان در جشنواره قرآنی مشهد

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان از درخشش دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان و کسب رتبه‌های برتر سی‌امین جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور در مشهد خبر داد.

درخشش دانشجویان دانشگاه فنی سمنان در جشنواره فرهنگی و هنری مشهد

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه فنی و حرفه‌ای سمنان، علیرضا عزالدین، رئیس این دانشگاه عصر روز گذشته، 17 تیر از کسب رتبه‌های برتر دانشجویان این مجموعه دانشگاهی در سی‌امین جشنواره فرهنگی و هنری دانشجویان دانشگاه فنی و حرفه‌ای سراسر کشور با محوریت قرآن و عترت خبر داد.

وی افزود: این جشنواره با حضور ۳۰۰ شرکت‌کننده در دو گروه بانوان و آقایان به میزبانی استان خراسان رضوی و دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید منتظری مشهد برگزار شد.

عزالدین ادامه داد: یاسین تاجیک از آموزشکده فنی و حرفه‌ای پسران سمنان در رشته تولیدات رسانه‌ای رتبه دوم، مارال غلامی دانشجوی از آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان در رشته طراحی پوستر رتبه دوم، نگین فیروزی از آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان در رشته تولیدات رسانه‌ای رتبه سوم و سارا قاسم‌آبادی از آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران سمنان در رشته تولیدات رسانه‌ای عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان با بیان اینکه این دوره از مسابقات در ۳۱ رشته و ۹ بخش شامل بخش‌های آوایی، معارفی، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، هنری، ادبی، فناوری، پژوهشی و نوآفرینی قرآنی به‌صورت حضوری برگزار شد متذکر شد: در بخش‌های فناوری و پژوهشی و نوآفرینی قرآنی که به‌ صورت غیرحضوری برگزار شد برگزیدگان مورد تقدیر قرار گرفتند.

رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان یادآور شد: دانشجویان شرکت‌کننده در بخش آوایی جشنواره، در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ پنج جزء قرآن کریم، مداحی، اذان و تواشیح با یکدیگر به رقابت پرداختند.

یادآور می‌شود، برگزیدگان این مرحله از مسابقات در جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور که مرداد امسال به میزبانی دانشگاه فرهنگیان برگزار می‌شود، حضور خواهند یافت.

انتهای پیام
captcha