مهندسی حل مسئله ضرورت امروز است
کد خبر: 4154912
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۴
حدادعادل:

مهندسی حل مسئله ضرورت امروز است

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه مهندسی حل مسئله یک ضرورت در جامعه امروز است، گفت: باید افرادی با این ویژگی به مجلس دوازدهم شورای اسلامی راه یابند.

حدادعادلبه گزارش ایکنا از سمنان، غلامعلی حدادعادل، رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شب گذشته، 22 تیر در اختتامیه اولین سلسله نشست‌های ایمان و امید ویژه جوانان شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در شهمیرزاد با بیان اینکه ایران مشکل زیاد دارد، اما مسئله ندارد، گفت: مهندسی حل مسئله یک ضرورت در جامعه امروز است که باید افرادی با این ویژگی به مجلس دوازدهم شورای اسلامی راه یابند.

وی ادامه داد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ باید به نحوه پیشبرد اهداف و عملکرد در انتخابات در نشست‌های آینده بیشتر پرداخته شود.

حدادعادل با بیان اینکه وسعت شورش در فرانسه بسیار گسترده بود اما شورش فرانسه کوچک‌نمایی و اغتشاشات ایران در انعکاس خبری بزرگ‌نمایی شد، گفت: دشمنان به دنبال گرفتاری ملت در مسائل روزمره هستند که باید هوشیار بود.

وی در ادامه گفت: غرب وانمود می‌کند، تمام تمدن‌ها انسان را زیر سؤال می‌برد و مدعی مردم‌سالاری، تروریست‌ستیزی و تعالی مردم است، اما هر چه در عمل غرب دیده می‌شود متضاد با گفتار است و غربی‌ها دروغ می‌گویند.

حدادعادل به فرموده رهبر معظم انقلاب در خصوص جنگ اوکراین و روسیه اشاره کرد و گفت:  ایران به عنوان نظامی بر پایه جمهوری اسلامی، با جنگ موافق نیست و آمریکا است که اوکراین و روسیه را به جنگ واداشته و این عملکرد آمریکا متضاد با شعارهایش است.

به گفته وی آمار کودتای آمریکایی‌ها در کشورهای دیگر از ۱۰۰ مورد فراتر رفته و کشوری نیست که آمریکا در آن کودتا نکرده باشد.

حدادعادل با بیان اینکه ۱۲ هزار کیلومتر فاصله مکانی ایران با آمریکا است و ایران به دنبال زندگی بر اساس هویت ایرانی اسلامی است، یادآور شد: وظیفه امروز ملت ادامه راه امام خمینی(ره)، شهدا و پیروی از رهبر معظم انقلاب است.

وی با اشاره به اینکه مقاومت در منطقه یکی از نشانه‌ها و آثار قدرت، اقتدار و ریشه‌داربودن انقلاب اسلامی است، افزود: ماجرای فلسطین نماد جنگ‌طلبی غرب است.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ادامه داد: تمدن غرب در عمل نشان داده که جنگ‌طلب است و مسئله فلسطین ننگی برای تمدن غربی است که بر این اساس فلسطین مانند آزمایشگاهی است که تضاد در گفتار و عمل آمریکا در زمینه طرفداری از ملت، طرفداری از صلح، طرفداری از آزادی و حقوق بشر را نشان می‌هد.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی توجه به نقش بانوان و جوانان، در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب را مهم ارزیابی کرد.

یادآور می‌شود برگزاری پنل‌های تخصصی، سخنرانی درباره اغتشاشات سال گذشته، غرب‌شناسی، دولت‌ها، تحولات منطقه، شبکه‌های اجتماعی، دفاع مقدس و تجربه‌نگاری، از جمله محورهای این همایش سه روزه بود.

 
 

انتهای پیام
captcha