شهرکرد سیاه‌پوش عزای حسینی می‌شود
کد خبر: 4155708
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

شهرکرد سیاه‌پوش عزای حسینی می‌شود

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد گفت: با توجه به فرارسیدن ماه محرم و صفر، چهره شهر سیاه‌پوش و فضاسازی توسط شهرداری انجام می‌شود.

فضاسازی شهری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری و به نقل از روابط عمومی شهرداری شهرکرد، بهروز محمدپور، مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد با اعلام اینکه با توجه به فرارسیدن ماه محرم و صفر، چهره شهر سیاه‌پوش و فضاسازی توسط شهرداری انجام می‌شود، اظهار کرد: در راستای سپاه‌پوش کردن سیمای شهر امسال 15 هزار متر ریسه و 1500 عدد پرچم مشکی در شهر نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه 90 پایه اهتزار نیز در شهر سیاه‌پوش می‌شود، افزود: پرچم عزای امام حسین(ع) در تپه نورالشهداء، میدان کوهرنگ و ورودی جدید میدان حضرت قمربنی‌هاشم(ع) به اهتزار در می‌آید.

مدیر ارتباطات شهرداری شهرکرد با اشاره به برگزاری مراسم ایام سوگواری شهادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در جوار قبور شهدای گمنام شهرکرد، بیان کرد: بنرهای ویژه ماه محرم در پایه‌های فرهنگی در ورودی شهر منظریه و آرامستان بهشت رحمت  نیز نصب خواهد شد.

محمدپور گفت: علاوه‌بر سیاه پوش کردن سطح شهر، فضاسازی درون سازمانی در سازمان‌های 9گانه، شهرداری مرکزی و پایانه مسافربری آزادی و مناطق یک و دو انجام می‌شود.

انتهای پیام
captcha