رضا مهدوی دبیر سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر شد
کد خبر: 4156200
تاریخ انتشار : ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹

رضا مهدوی دبیر سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر شد

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با صدور احکامی اعضای شورای سیاستگذاری سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر را منصوب کرد و همچنین رضا مهدوی به عنوان دبیر این جشنواره معرفی شد.

ارسالی/// رضا مهدوی دبیر سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر شد

به گزارش ایکنا به نقل از معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمود سالاری؛ معاون امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس شورای سیاستگذاری سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر، در احکامی استاد شاهین فرهت، استاد سیدمحمد میرزمانی، استاد هادی آرزم، استاد محمدعلی مرآتی، استاد رضا مهدوی و محمد اله‌یاری فومنی مدیرکل دفتر موسیقی را به عنوان اعضای شورای سیاستگذاری این دوره از جشنواره موسیقی فجر منصوب کرد.

همچنین با هماهنگی شورای سیاستگذاری که وظیفه طراحی چهارچوب‌های اصلی جشنواره را بر عهده دارد، با حکم معاون امور هنری، رضا مهدوی به عنوان دبیر این دوره از جشنواره منصوب شد.

سی‌ونهمین جشنواره موسیقی فجر بهمن امسال در بخش‌های مختلف، همزمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار خواهد شد.

به گزارش ایکنا؛ رضا مهدوی متولد ۱۳۴۷، کارشناس، مدرس و نوازنده سنتور و منتقد است، وی در مدرسه هنر و ادبیات صدا و سیما نزد محمدتقی صادقی و اسفندیار قره باغی و بعد ها از محضر وارطان ساهاکیان و محمدعلی بهارلو، داریوش صفوت و تقی بینش بهره برد.

مهدوی درجه یک هنری ۱۳۸۰ و ۱۳۹۲ در دو گرایش هنرآموزی و نوازندگی هم تراز با درجه تحصیلی دکترا همراه با نشان فرهنگ و هنر دارد. وی عضو شورای تخصصی فرهنگستان هنر دارای سوابق مدیریتی در هنرستان موسیقی سوره، دانشگاه سوره، مدیرکل مرکز موسیقی حوزه هنری و دفتر کتب موسیقی سوره است. وی نوازنده برتر مسابقه سنتورنوازی در هشتمین جشنواره موسیقی بین‌المللی فجر و طراح کنسرت‌های پژوهشی آموزشی و مبتکر تولید آثار موسیقی تجربی در ایران بوده است.

انتهای پیام
captcha