جهاددانشگاهی نقش بی‌بدیلی در پیشرفت علمی و رشد فرهنگی کشور دارد
کد خبر: 4156265
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
جهاددانشگاهی الگوی پیشرفت با ایمان، امید و اعتماد به جوانان/3

جهاددانشگاهی نقش بی‌بدیلی در پیشرفت علمی و رشد فرهنگی کشور دارد

معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل گفت: نهاد جهاددانشگاهی به دلیل فعالیت در دو جنبه علمی و فرهنگی نقش بی‌بدیلی در پیشرفت علمی و رشد فرهنگی کشور دارد.

حکیمه نوری، معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیلحکیمه نوری، معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل، در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، اظهار کرد: نهاد جهاددانشگاهی به دلیل فعالیت در دو جنبه علمی و فرهنگی نقش بی‌بدیلی در پیشرفت علمی و رشد فرهنگی کشور دارد.

وی افزود: برخورداری از نیروی انسانی جوان از ویژگی‌های جهاددانشگاهی است، لذا آنچه باید در این مجموعه مورد توجه قرار گیرد سرمایه‌گذاری در زمینه تربیت دینی و علمی نیروهای انسانی است.

معاون پژوهش مدرسه علمیه تخصصی الزهرا(س) اردبیل با اشاره به جایگاه تقوا و ایمان به خدا در کارهای علمی و فرهنگی، گفت: مجموعه جهاددانشگاهی در کنار انجام فعالیت‌های علمی پژوهشی، تربیت بر محور خداباوری را باید در اولویت کار خود قرار دهد تا بتواند نیروهای مومن، متعهد و انقلابی را تحویل جامعه دهد.

نوری افزود: در کنار کار برای خدا، داشتن روحیه «ما می‌توانیم» نیز می‌تواند در پیشرفت علمی کشور و انجام فعالیت‌های جهادی، انگیزه بخش باشد.

مدرس حوزه و دانشگاه تأکید کرد: در منویات مقام معظم رهبری جوانان، آینده‌سازان کشور و فرصت‌های ارزشمند جامعه هستند که مجموعه جهاددانشگاهی با اعتماد به نسل جوان مومن و متخصص می‌تواند گام‌های بلندی را در رشد و تعالی جامعه بردارد.

نوری گفت: در مجموعه جهاددانشگاهی در زمینه تربیت نیروی مومن و متخصص تلاش بسیاری شده اما بین وضعیت موجود با وضعیت مطلوب فاصله و شکاف‌هایی وجود دارد که لازم است این شکاف برداشته شود.

انتهای پیام
captcha