فرمانده سپاه میاندوآب از پروژه‌های محرومیت‌زدایی این شهرستان بازدید کرد
کد خبر: 4157739
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸

فرمانده سپاه میاندوآب از پروژه‌های محرومیت‌زدایی این شهرستان بازدید کرد

فرمانده سپاه میاندوآب با همراهی مسئولان ضمن بازدید از پروژه‌های محرومیت‌زدایی این شهرستان بر لزوم تسریع در روند اجرای پروژه‌ها تاکید کرد.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محمد پیری، فرمانده سپاه میاندوآب، امروز دوم مرداد ضمن همراهی فرماندار و سایر مسئولان از پروژه‌های محرومیت‌زدایی این شهرستان بازدید کرد و بر لزوم تسریع در روند اجرای آنها تاکید کرد.
وی به اجرای طرح‌های انتقال آب و توسعه و اصلاح شبکه آب‌رسانی با همکاری سپاه میاندوآب، بسیج سازندگی، قرارگاه محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری و اداره آب و فاضلاب در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) اشاره کرد.
فرمانده سپاه میاندوآب احداث خانه بهداشت با همکاری بسیج سازندگی، قرارگاه محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری و شبکه بهداشت و درمان، اجرای پروژه‌های راهسازی و احداث مسکن مددجویی را از جمله پروژه‌های محرومیت‌زدایی و مردم‌یاری عنوان کرد که توسط ناحیه مقاومت بسیج سپاه میاندوآب در دست اقدام است.
فرمانده سپاه میاندوآب ضمن بررسی روند اجرای پروژه‌های در دست اقدام، تسریع روند اجرا و رفع موانع پیش‌رو را موردتاکید قرار داد و گفت: در صورت تعامل و هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی می‌توان پروژه‌ها را در موعد مقرر به بهره‌برداری رسانده و به مردم تحویل داد.

انتهای پیام
captcha