نخستین دوره آموزشی جهادگران تبیین در سوادکوه برگزار شد
کد خبر: 4158035
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۹

نخستین دوره آموزشی جهادگران تبیین در سوادکوه برگزار شد

نخستین دوره آموزشی جهادگران تبیین از سوی اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با همکاری مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی در شهرستان سوادکوه برگزار شد.

نخستین دوره جهادگران تبیین در سوادکوه

حجت‌الاسلام والمسلمین علی رحمتی، کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه‌شمالی، در گفت‌و‌گو با ایکنا از مازندران گفت: اداره تبلیغات اسلامی سوادکوه با همکاری مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی، نخستین دوره آموزشی جهادگران تبیین را در شهرستان سوادکوه برگزار کرد.

وی افزود: در این دوره آموزشی که به مدت چهار روز از 20 الی 23 تیر ماه در شهر پل سفید سوادکوه برگزار شد، دانشجویان، طلاب و فعالان فرهنگی که در جامعه بیش از هر قشر دیگری می‌توانند به نقش آفرینی در عرصه جهاد تبیین بپردازند و در این عرصه پیشرو باشند، حضور پیدا کردند.

حجت‌الاسلام رحمتی تصریح کرد: این دوره با حضور ۲۰ نفر از دانشجویان، طلاب و فعالان فرهنگی در هر روز 2 ساعت و مجموعاً به مدت 8 ساعت برگزار شد.

کارشناس فرهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های سوادکوه و سوادکوه ‌شمالی با بیان اینکه در این دوره آموزشی حجت‌الاسلام هادی یعقوب‌زاده، عضو هیئت علمی دانشگاه هنر تهران و استاد حوزه، در زمینه مطالعات اسلامی، قرآنی و تاریخ اسلام و تاریخ تمدن اسلامی با محوریت کتاب همرزمان حسین (ع) به تدریس پرداخت.

وی بیان کرد: همزمان با برگزاری این دوره آموزشی نیز یک دوره آموزشی دو ساعته ویژه مدیران و کارکنان ادارات و نهاد‌های شهر پل سفید نیز برگزار شد.  

وی افزود: از مزایای شرکت در دوره آموزشی جهادگران تبیین، می‌توان به برخورداری از آموزش رایگان، امکان شرکت در دوره‌های تکمیلی و ارائه گواهی پایان دوره اشاره کرد.

حجت‌الاسلام رحمتی در پایان ادامه داد: این دوره آموزشی قرار است که در هرماه در شهر پل سفید برگزار شود.

انتهای پیام
captcha