محرومیت‌زدایی کارنامه درخشان کمیته امداد است
کد خبر: 4158201
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴
امام جمعه شهرستان اصلاندوز:

محرومیت‌زدایی کارنامه درخشان کمیته امداد است

امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: کارنامه کمیته امداد به عنوان یک نهاد حمایتی ارزش‌مدار در حوزه محرومیت‌زدایی کارنامه‌ای درخشان و ستودنی است.

حجت الاسلام محمد جعفرزاده امام جمعه اصلاندوزبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام محمد جعفرزاده، امام جمعه اصلاندوز، چهارم مردادماه، در دیدار با مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل اظهار کرد: در این ۴۴ سال، نهال مبارکی را که امام راحل(ره) با نیت خالصانه غرس کرده بود به بار نشسته و امروز محرومان و نیازمندان جامعه در زیر سایه این درخت ارزشمند متنعم هستند.

وی با بیان اینکه خدمات کمیته امداد قابل احصا و شمارش نیست، افزود: در دورترین روستا‌ها و مناطق نیز مجموعه کمیته امداد حاضر شده و در رفع نیازمندی‌ها و غم‌گساری از چهره مستضفان عملکردی مناسب دارد.

جعفرزاده بیان کرد: در همین حوادث تلخ اخیر که سیل در اصلاندوز نیز جاری شد، شاهد امدادرسانی کمیته امداد در کنار سایر مجموعه‌ها بودیم که انتظار می‌رود خانواده‌های آسیب دیده از این سیل هر چه سریع‌تر به وضعیت مناسب معیشتی بازگردند.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز گفت: پرداخت مستمری تا دو برابر ماه‌های گذشته، اقدام تحسین برانگیز کمیته امداد در قبال سیل‌زدگان بود که نشان از مسئولیت پذیری مدیران و مسئولان این نهاد انقلابی در یاری‌رسانی به محرومان به شمار می‌رود.

جعفرزاده افزود: هرچند در این شهرستان به دلیل اشتغال گسترده کشاورزی، مراجعین به دفتر امام جمعه و فرماندار محدود است، اما در بحث خودکفایی مددجویان و اشتغال آفرینی آنها، اقدامات خوبی آغاز شده تا زمینه‌ساز خوداتکایی این خانواده‌ها باشد.

وی ساخت مسکن محرومان را از دیگر فعالیت‌های شایسته کمیته امداد برشمرد و گفت: در این حوزه نیز با شناسایی خانوار‌های نیازمند، ساخت و ساز مسکن مقاوم با همکاری بنیاد مسکن شرایط حمایتی مناسبی را از خانواده‌های محروم و نیازمند به وجود آورده است.

امام جمعه شهرستان اصلاندوز اظهار امیدواری کرد تا مسئولان کشوری و استانی در کوتاه‌ترین زمان، منابع جبرانی سیل‌زدگان را پرداخت کرده و امکان بهره‌مندی این خانواده‌ها از مساعدت‌های نظام جمهوری اسلامی ایران فراهم شود.

انتهای پیام
captcha