۶ محکوم به قصاص توسط خیرین البرزی آزاد شدند
کد خبر: 4158237
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۲

۶ محکوم به قصاص توسط خیرین البرزی آزاد شدند

رئیس مرکز نیکوکاری بازاریان و اصناف البرز گفت: همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، شش متهم محکوم به قصاص توسط خیران این استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

آزادی زندانی محکوم به اعدام در البرز

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی مرکز نیکوکاری بازاریان و اصناف البرز، حمید کریمی، رئیس مرکز نیکوکاری بازاریان و اصناف البرز اظهار کرد: همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان، شش متهم محکوم به قصاص توسط خیران این استان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی افزود: این متهمان که یک زن و پنج مرد بودند به‌دلیل عدم پرداخت دیه سالیان زیادی در زندان به سر می‌بردند که به همت خیرین، بازاریان و مشارکت قوه قضائیه، دادگستری و دادستانی آزاد شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه طی یک سال گذشته بیش از ۳۰ زندانی بدهکار مالی و محکوم به قصاص توسط خیرین و بازاریان این استان آزاد شده‌اند، گفت: طرح آزادی زندانیان همچنان ادامه دارد و خیرین و نیکوکاران نیز می‌توانند در این کار خیر و نیک مشارکت کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به توزیع بیش از ۱۰ هزار پرس غذای گرم بین خانواده‌های نیازمند این استان خبر داد و افزود: توزیع این غذای گرم تا روز عاشورا ادامه دارد.

رئیس مرکز نیکوکاری بازاریان و اصناف البرز گفت: طی یک سال گذشته نیز ۷۳ خانواده بی‌سرپناه توسط خیرین، کسبه و بازاریان این استان حمایت شدند.

انتهای پیام
captcha