مقابل جسارت‌کنندگان به ارزش‌ها و قرآن خواهیم ایستاد
کد خبر: 4158696
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۶
امام جمعه ملایر:

مقابل جسارت‌کنندگان به ارزش‌ها و قرآن خواهیم ایستاد

حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده گفت: به توهین‌کنندگان به قرآن، حامیان آنها و استکبار جهانی اعلام می‌کنیم اگر بخواهید در مقابل ارزش‌ها و قرآن بایستید، بدانید در مقابل تمام دنیای شما خواهیم ایستاد.

وی ادامه داد:  به توهین کنندگان و حامیان آنها به  استکبار جهانی اعلام می کنیم اگر بخواهید در مقابل ارزشها و قرآن بایستید بدانید در مقابل تمام دنیای شما خواهیم ایستاد.به گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده، امام جمعه ملایر، امروز، ششم مردادماه در خطبه‌های عاشورایی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: قرآن کتاب هدایت است و متقین توانستند از این هدایت بهرمند شوند. در طول تاریخ بشر، کسانی که عبد ابلیس بودند، نتوانستند در الفاظ قرآن تغییری ایجاد کنند، اما در مفاهیم و تفاسیر قرآن انحرافی ایجاد کردند تا مردم از معنای واقعی قرآن بهره‌مند نشوند، آنها حجت‌های خدا را به شهادت رساندند.

خطیب جمعه ملایر با بیان اینکه ائمه اطهار قرآن ناطق بودند، افزود: دشمنان قرآن و عترت همه تلاش خود را کردند، قرآن و اهل بیت(ع) را از میان بردارند، اما می‌بینیم که در طول تاریخ نام حسین(ع) و قرآن کریم روز به روز نورانی‌تر و ننگ و لعنت دشمنان را فراگرفته است.

وی با بیان اینکه سرنوشت جنایتکاران نابودی است و این سرنوشت باطل است که در مقابل حق ایستاده است، گفت: راه حق به مسیر خودش ادامه داده و اسلام امروز در سراسر گیتی به حرکت خود ادامه می‌دهد.

ارزنده خطاب به توهین‌کنندگان به ساحت قرآن کریم و پرچم سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) گفت: امروز با این حرکات قبیحانه می‌خواهند نور قرآن و حسین را خاموش کنند امروز این مکتب پرنورتر به راه خود ادامه می‌دهد. به توهین‌کنندگان و حامیان آنها و استکبار جهانی اعلام می‌کنیم اگر بخواهید در مقابل ارزش‌ها و قرآن بایستید، بدانید در مقابل تمام دنیای شما خواهیم ایستاد. هزینه برای ائمه و امام حسین(ع) بی‌جواب نمی‌ماند و برکات زیادی را برای زندگی دنیوی و اخروی دارد، در این راستا هر کس به هر اندازه می‌تواند در ساخت صحن و سرای حرمین مطهر عتبات کمک کند.

ارزنده همچنین با تسلیت شهادت سرهنگ شهید علی میرزایی گفت: این شهید در راه مبارزه با سوداگران مرگ جان عزیز خود را فدا کرد و در ادامه راه مولایش امام حسین(ع) به مقام شهادت نائل آمد که مردم قدرشناس ملایر نیز در مراسم تشییع این شهید سنگ‌تمام گذاشتند.

وی بیان کرد: پدر و مادران شهدای ما با تأسی از امام حسین(ع) و زینب کبری(س) با افتخار اعلام می‌کنند که نه یک فرزند بلکه همه هستی خود را در راه اسلام و قرآن می‌دهند تا دشمنان بدانند که این شجاعت و ایثار در خون شیعه و ملت ایران جاری و ساری است.

انتهای پیام
captcha