مانور «ثبت نام نامزد‌های انتخابات» در سمنان انجام شد
کد خبر: 4159571
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵

مانور «ثبت نام نامزد‌های انتخابات» در سمنان انجام شد

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه مانور پیش ثبت‌نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در ستاد انتخابات استان برگزار شد، گفت: ارتقای آمادگی ستاد، هدف این مانور است.

انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش ایکنا از سمنان، حسین شجاعی، دبیر ستاد انتخابات استان سمنان، عصر روز گذشته، 9 مرداد در نشست ستاد انتخابات استان از برگزاری مانور پیش‌ثبت‌نام از نامزدها در ستاد انتخابات خبر داد و گفت: این قبیل اقدامات با هدف ارتقای آمادگی ستاد انتخابات برگزار می‌شود که در این راستا اطلاع‌رسانی قوانین مرتبط با انتخابات دیگر اقدامی است که ستاد انتخابات استان سمنان تلاش دارد برای اجرای هر چه بهتر آن از ظرفیت رسانه‌های جمعی کمک بگیرد.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان ادامه داد: بازدید از فرمانداری‌ها و بخشداری از سوی ستاد انتخابات استان در دست اجراست که یکی از اهداف این بازدیدها رصد شرایط، کمبودها و تأمین نیازها و تجهیزات است.

شجاعی از برگزاری جلسه با هیئت‌های اندیشه ورز نیز در استان خبر داد و گفت: هدف این نشست‌ها پیشبرد اهداف پیرامون ستاد انتخابات و برگزاری هر چه بهتر انتخابات پیش رو یعنی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری است.

حجت‌الله یحیایی مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان نیز ضمن اشاره به پیگیری اطلاع‌رسانی قوانین انتخابات از رسانه‌ها برای مردم، یادآور شد: قانون خوانی و زیرنویس قانون از شبکه‌های صدا و سیما و همچنین رسانه‌های جمعی، در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه مجلد مستندات برگزاری انتخابات متشکل از اهم فعالیت‌ها و اقدامات شکل گرفته توسط کمیته اطلاع‌رسانی پس از پایان انتخابات تهیه و تدوین خواهد شد، گفت: از کارشناسان حوزه رسانه استان در راستای پیشبرد هرچه بهتر اهداف و امور در کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام
captcha