امنیت و سلامتی امروز را مدیون رشادت‌های شهدا هستیم
کد خبر: 4159601
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۸

امنیت و سلامتی امروز را مدیون رشادت‌های شهدا هستیم

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: امنیت و سلامتی امروز را مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران هستیم.

دیدار با خانواده شهدابه گزارش ایکنا از اردبیل، اسماعیل چمنی، رئیس دانشگاه محقق اردبیلی، نهم مردادماه، در دیدار با خانواده «شهید محرم عبداللهی» با بیان اینکه امنیت و سلامتی امروز را مدیون رشادت‌های شهدا و ایثارگران هستیم، گفت: در سایه دلاورمردی‌ها و سلحشوری‌های این عزیزان در دوران انقلاب و دفاع مقدس است که ما امروز از آسایش و آرامش برخوردار هستیم.

وی با بیان اینکه رزمندگان دلیر ما در دوران دفاع مقدس از جان، مال و عزیزان خود گذشتند و در جبهه‌های حق علیه باطل حضور یافتند، افزود: در نتیجه این حضور حماسی، دشمن علی‌رغم حمایت همه جانبه از سوی کشور‌های مختلف شکست خورد. رئیس دانشگاه محقق اردبیلی به ضرورت توجه به خانواده معظم شهدا تاکید و تصریح کرد: خانواده شهدا نیز با ادامه راه پدران و برادران خود الگویی برای ما باشند.

وی با بیان اینکه ما همواره قدردان شهدا و خانواده آنان هستیم، ادامه داد: آقای محمد عبداللهی برادر شهید محرم عبداللهی نیز جزو همکاران توانمند و ساعی ما در دانشگاه محقق اردبیلی است.

حجت الاسلام محمدرضا مصلح‌نیا، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه محقق اردبیلی نیز در این دیدار با بیان اینکه مقام و جایگاه شهید را باید بشناسیم، گفت: با این شناخت معرفت خود را نیز در این خصوص افزایش می‌دهیم. وی با بیان اینکه دست‌بوسی از پدران و مادران شهدا ارزش و ثواب بالایی دارد، افزود: جاری و ساری بودن اهداف انقلاب اسلامی ایران نیز نشان ارزش خون پاک شهدا است.

گفتنی است در این دیدار با اهدای لوح و هدیه، از مادر شهید محرم عبداللهی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام
captcha