استکبار جهانی از حقوق بشر در راستای تامین منافع خود سوءاستفاده می‌کند
کد خبر: 4160126
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۴

استکبار جهانی از حقوق بشر در راستای تامین منافع خود سوءاستفاده می‌کند

امام‌جمعه مهاباد گفت: استکبار جهانی و مدعیان آزادی و حقوق بشر تنها در راستای منافع خود گام برداشته و در این مسیر در همه امور سایر کشورها به نفع خود رفتار می‌کنند.

عبدالسلام امامی امام جمعه مهابادبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام‌جمعه مهاباد ۱۳ مرداد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به سالگرد بمباران شیمیایی هیروشیما اظهار کرد: مدعیان دروغین حقوق بشر، بیشترین کشتار را انجام داده و بدترین آسیب را به انسان‌ها زده‌اند.

وی افزود: استکبار جهانی و مدعیان آزادی و حقوق بشر تنها در راستای منافع خود گام برداشته و در این مسیر در همه امور سایر کشورها به نفع خود رفتار می‌کنند.

امام‌جمعه ارومیه با تسلیت و گرامیداشت سالگرد بمباران شیمیایی هیروشیما ادامه داد: بیماران شیمیایی هیروشیما و کشتار مردم بی‌گناه در سراسر دنیا تنها گوشه‌‌ای از رفتارهای متناقض استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا در طول تاریخ بوده است.

وی با اشاره به روز دهم مرداد و روز شیر مادر بیان کرد: هرساله ۱۰ مرداد به منظور تشویق مادران به تغذیه فرزندان خود از این موهبت الهی روز جهانی شیر مادر نامگذاری شده که طبق توصیه‌های دینی به مصرف آن توسط فرزند تاکید شده است.

ماموستا امامی بیان کرد: دولت نیز باید شرایط لازم برای مادران کارمند وسایر افرادی که در دوران شیردهی قرار دارند، فراهم کند تا بتوانند این نعمت الهی در اختیار فرزندان خود قرار دهند.

وی در ادامه با محکومیت دوباره توهین به مقدسات مسلمانان اظهار کرد: قرآن به مانند روح در بدن انسان در دل مسلمانان قرار دارد و پیروی از آن علاوه بر ارتقای جایگاه انسانی موجب تزکیه روح و نفس انسان خواهد شد.

انتهای پیام
captcha