فرصت‌های شغلی در شهرستان‌ها معرفی شود
کد خبر: 4161754
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۳
امام جمعه بندر انزلی:

فرصت‌های شغلی در شهرستان‌ها معرفی شود

حجت‌الاسلام شمس‌الدین با بیان اینکه مسئولین اظهار می‌کنند که در بعضی کارخانه‌ها و کارگاه‌ها در شهرستان امکان جذب داریم اما کمتر کسی می‌آید در این کارخانه‌ها مشغول کار شود، گفت: فرصت‌های شغلی شهرستان معرفی شود تا افراد جویای کار از این فرصت استفاده کنند.

حجت الاسلام شمس الدین امام جمعه بندر انزلی

به گزارش ایکنا از گیلان، حجت‌الاسلام سیدعبدالجواد شمس‌الدین، امام جمعه بندرانزلی امروز، 20 مردادماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بندر انزلی ضمن تسلیت شهادت امام سجاد(ع)، اظهار کرد: طبق یکی از فرمایشات این امام(ره) «عمل اگرچه کم و کوچک باشد با برخورداری انسان از تقوا دیگر کوچک نیست چون آنچه به عمل انسان ارزش می‌دهد، تقواست».

امام جمعه بندرانزلی ضمن تبریک روز خبرنگار به همه تلاشگران در عرصه اطلاع‌رسانی مخصوصاً خبرنگارانی که در شهرستان با جریان انقلاب و در کنار نماز جمعه هستند، افزود: امیدواریم فعالان این عرصه در انجام این مسئولیت خطیر با صداقت و تأثیرگذاری مثبت، موفق باشند.

وی با اشاره به سالروز بازگشت سرافرازانه آزادگان عزیز به کشور، گفت: از صبر و مجاهدت این عزیزان و خانواده‌هایشان پای اسلام، انقلاب و نظام اسلامی تقدیر می‌کنیم که در شرایط سخت دوران اسارت ایستادند و دشمنان ما را مأیوس کردند از اینکه بتوانند از این عزیزان سخنی علیه نظام اسلامی و امام(ره) بشنوند.

امام جمعه بندرانزلی در ادامه با اشاره به اخباری که در خصوص مسائل بهداشتی و محیط زیست در شهرستان منتشر شده، گفت: به مردم اطمینان می‌دهم که مسئولین در استان و شهرستان پیگیر هستند و مجدانه مسئله را پیگیری می‌کنند و کارهای خوبی انجام شده و جای نگرانی نیست.

شمس‌الدین بیان کرد: در اطلاع‌رسانی برخی مسئولین ما از عده‌ای افراد فرصت‌طلبی که در جبهه معاندین و دشمنان هستند، عقب مانده‌اند و این مایه تأسف است، فضایی ایجاد می‌کنند که کسی به مردم خبری می‌دهد که مردم را نگران و نظام را به مخفی کاری متهم می‌کند و بعدهم سوءاستفاده‌های خودشان را می‌کنند، مسئولین باید سریعاً اقداماتی که انجام داده‌اند و ملاحظاتی که مردم باید داشته باشند را باید به مردم بگویند تا دشمنان از چنین شرایطی سوءاستفاده نکنند.

امام جمعه بندرانزلی تأکید کرد: اگر دشمنان جایی اخبار منفی منتشر کردند از روی نگرانی نسبت به اقتداری که نظام اسلامی پیدا کرده است؛ بالأخره نظام اسلامی توانسته سلطه مستکبرین و آمریکا را در هر نقطه‌ای از آبراه‌های دنیا از بین ببرد و آن‌جا حضور پیدا کرده و هیمنه استکبار جهانی شکسته شده و آن‌ها خیلی هم ناراحتند.

وی بیان کرد: به همه عزیزان در ارتش جمهوری اسلامی و سپاه عزیز تبریک عرض می‌کنیم که توانسته‌اند با اتحاد و همبستگی برای نظام اسلامی در ابعاد مختلف این اقتدار آفرینی نظامی را در برابر بعضی رجز خواهی‌هایی که دشمنان دارند داشته باشند که بسیار مهم، کارآمد و اثرگذار بوده و بازدارندگی خوبی داشته است.

شمس‌الدین با اشاره به روز صنایع کوچک، تصریح کرد: بحث صنعت و اشتغال‌زایی بسیار مهم است و در شهرستان هم جوان‌های بدون شغل زیاد داریم که گاهی به ما مراجعه می‌کنند اما نکته‌ای که وجود دارد این است که از این ظرفیت‌های اشتغال در شهرستان استفاده نمی‌شود.

امام جمعه بندر انزلی تأکید کرد: مسئولین اظهار می‌کنند که در بعضی کارخانه‌ها و کارگاه‌ها در شهرستان امکان جذب داریم اما کمتر کسی می‌آید در این کارخانه‌ها مشغول کار شوند لذا باید تبلیغ و اطلاع‌رسانی شود تا عزیزانی که دنبال شغل هستند از این فرصت استفاده کنند و اشتغال مناسبی در شهرستان ایجاد شود و تولید و صنعت رونق گیرد.

انتهای پیام
captcha