آزادسازی ۶ زندانی جرائم غیرعمد در دهه اول محرم
کد خبر: 4161782
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
در همدان انجام شد

آزادسازی ۶ زندانی جرائم غیرعمد در دهه اول محرم

مدیرعامل ستاد دیه همدان گفت: در دهه اول محرم برخی همشهریان نوع‌دوست، نذورات خود را برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد صرف کردند و از این جهت شش زندانی جرائم غیر عمد در این ایام آزاد شدند.

یدالله روحانی منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدانیدالله روحانی‌منش، مدیرعامل ستاد دیه استان همدان در گفت‌وگو با ایکنا از همدان اظهار کرد: در دهه اول محرم برخی همشهریان نوع‌دوست، نذورات خود را برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد صرف کردند و از این جهت شش زندانی جرائم غیر عمد که محکومیت مالی آنها به ۱۵۰ میلیون تومان می‌رسید، آزاد شدند.

وی با اشاره به اجرای طرح چله، با مضمون آزادسازی 40 نفر تا اربعین امام حسین(ع) گفت: در راستای اجرای این طرح شش نفر آزاد شدند و مابقی افراد در دست پیگیری قرار دارند. از همه شهروندان درخواست داریم در این طرح شرکت کرده و نذورات خود را به سمت و سوی آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد سوق دهند تا بتوانیم تا اربعین 40 زندانی را آزاد کنیم.

مدیرعامل ستاد دیه همدان بیان کرد: در طول دهه اول محرم نیز سه نفر برای خیرات والدین خود مبالغی را پرداخت کردند که از این محل نیز دو زندانی به آغوش خانواده خود بازگشتند. محکومیت مالی بیشترین عامل زندانی شدن افراد است، در حال حاضر ۲۵۳ زندانی جرائم غیر عمد در استان وجود دارد که ستاد دیه در حال پیگیری امور آنها برای آزادسازی است.

انتهای پیام
captcha