نتایج مرحله استانی مسابقات قرآن خراسان‌رضوی اعلام می‌شود
کد خبر: 4161805
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۸
امروز

نتایج مرحله استانی مسابقات قرآن خراسان‌رضوی اعلام می‌شود

رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی از اعلام نتایج مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن همزمان با 21 مردادماه خبر داد.

جعفر حسینی، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضویجعفر حسینی، رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی، در گفت‌وگو با ایکنا از استان، اظهار کرد: از بیش از ۱۲۰۰ متسابق در مرحله شهرستانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم، ۱۷۰ نفر به تفکیک ۱۳۰ آقا و ۴۰ بانو به مرحله استانی راه یافتند که در روزهای 18، 19 و 20 مردادماه طی سه روز برای راهیابی به مرحله کشوری به رقابت پرداختند. 

وی افزود: این مرحله از مسابقات در رشته‌های حفظ ۵، ۱۰ و ۲۰ جزء، حفظ کل، دعاخوانی، اذان، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق و در بخش بانوان در تمام رشته‌ها به جز اذان برگزار شد.

رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی گفت: داوری مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اوقاف و امور خیریه، توسط ۲۲ نفر از داوران برجسته و بین‌المللی در بخش آقایان و بانوان صورت گرفت.

وی در خصوص تاریخ اعلام نتایج مسابقات تصریح کرد: نتایج این دوره از مسابقات امروز، 21 مردادماه اعلام خواهد شد اما در خصوص تعداد افرادی که به مرحله کشوری راه خواهند یافت سهمیه استان اعلام نشده است.

حسینی اظهار کرد: آیین اختتامیه مرحله استانی چهل‌وششمین دوره مسابقات قرآن کریم و مراسم تجلیل از برگزیدگان مرحله استانی بعد از ایام محرم و صفر خواهد بود و سعی می‌شود این مراسم همزمان با سالروز ولادت نبی مکرم اسلام یعنی 17 ربیع الاول برگزار شود.

رئیس امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در خصوص زمان و مکان برگزاری مسابقات قرآن در مرحله کشوری گفت: مرحله کشوری این دوره از مسابقات به میزبانی بجنورد و در اواخر پاییز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
captcha