سکوت مجامع بین‌المللی درباره حادثه حرم شاهچراغ(ع) مایه شرمساری است
کد خبر: 4162485
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۶

سکوت مجامع بین‌المللی درباره حادثه حرم شاهچراغ(ع) مایه شرمساری است

وزیر کشور ضمن انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی درباره حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) گفت: همه دنیا باید متوجه شود که حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) معمولاً با سکوت مجامع بین‌المللی و یک نوع از حمایت‌های از طرف آن‌ها مواجه است که این برای آن‌ها موجب شرمساری است.

احمد وحیدی، وزیر کشوربه گزارش ایکنا از فارس، احمد وحیدی، وزیر کشور امروز، 23 مردادماه در ادامه سفر خود به شیراز در خصوص حادثه تروریستی شب گذشته در حرم مطهر شاهچراغ (ع) با بیان اینکه زائران حرم به دلیل عشق به دین و اهل‌بیت (ع) مورد حمله دشمن قرار می‌گیرند، وقوع جنایت تروریستی در حرم را ادامه همان حرکتی دانست که در کشورهای غربی قرآن را می‌سوزانند و به اسلام توهین می‌کنند.

وی با اشاره به ابعاد حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) افزود: فرد تروریست از خارج از کشور در قالب یک شبکه اداره و هدایت شده و به‌قصد عمل تروریستی در حرم مطهر وارد صحنه شده بود و در این حرم مطهر اقدام به تیراندازی کرد.

وحیدی ضمن تسلیت این حادثه تروریستی گفت: متأسفانه در این حادثه غمناک یک نفر شهید و تعدادی از هموطنانمان نیز مجروح و مصدوم شدند که حال یکی از مصدومان چندان مناسب نیست.

وزیر کشور در عین حال به عکس‌العمل مردم و زائران در حادثه تروریستی اشاره کرد و افزود: در این حادثه مردم در کنار نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی عکس‌العمل خوبی نشان دادند و با دستگیری این تروریست مانع از ادامه جنایت تروریست شد.

وی ضمن انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی درباره حادثه تروریستی حرم شاهچراغ(ع) گفت: همه دنیا باید متوجه شود که حادثه تروریستی شاهچراغ (ع) معمولاً با سکوت مجامع بین‌المللی و یک نوع از حمایت‌های از طرف آن‌ها مواجه است که این برای آن‌ها موجب شرمساری است.

وحیدی با تأکید بر اینکه دشمنان گمان می‌کنند می‌توانند با چنین جنایت‌هایی مردم را از عشق به اسلام بازدارند، افزود: طبق گزارش‌های واصله از تولیت حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) تعداد زائران این حرم بعد از حادثه تروریستی سال گذشته افزایش داشته است که نشان دهنده آن است که دشمنان در دستیابی به اهداف کور خود موفق نبوده‌اند.

وزیر کشور در پایان تأکید کرد:‌ دستگاه‌های امنیتی به شدت با کسانی که چنین تروریست‌هایی را پشتیبانی و حمایت می‌کنند، برخورد خواهد کرد و از آنان انتقام سختی خواهند گرفت.

انتهای پیام
captcha