دوره آموزش صوت و لحن برگزار می‌شود
کد خبر: 4162659
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴
ویژه فرزندان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی البرز

دوره آموزش صوت و لحن برگزار می‌شود

دوره آموزشی صوت و لحن ویژه فرزندان کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان البرز به همت مرکز قرآن و عترت این دانشگاه برگزار می‌شود.

قرائت قرآن

سیدعلی‌اصغر میرخلیلی، مدیر امور فرهنگی و فوق‌برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز اظهار کرد: دوره کارگاهی حضوری صوت و لحن به همت دفتر قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی البرز ویژه فرزندان کارکنان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اهداف برگزاری این دوره افزود: اولین قدم در راه قرائت قرآن شناخت صداست و یک قاری ابتدا باید صدایش را بشناسد و به ساختن صدای خود بپردازد.

میرخلیلی تصریح کرد: این دوره آموزشی با حضور اساتید برجسته استان به‌زودی یک روز در هفته برگزار خواهد شد و نوجوانان علاقه‌مند در این دوره تلاوت خود را تقویت می‌کنند. آموزش صداسازی، ارائه نکات برای آماده‌سازی و مهارت‌افزایی قاری روی صدا و یکنواخت نگاه داشتن صوت از محورهای این دوره آموزشی است.

مدیر امور فرهنگی و فوق‌برنامه دانشگاه علوم پزشکی البرز برگزاری این دوره را مقدمه‌ای برای رشد و تعالی در رشته قرائت شرکت‌کنندگان دانست و گفت: امیدواریم با برگزاری این دوره گامی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی برداریم.

انتهای پیام
captcha