رتبه‌های دانشگاه‌های وزارت علوم در جشنواره ملی قرآن دانشجویان اعلام شد
کد خبر: 4162933
تاریخ انتشار : ۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱

رتبه‌های دانشگاه‌های وزارت علوم در جشنواره ملی قرآن دانشجویان اعلام شد

وزارت علوم عملکرد دانشگاه‌های حاضر در سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور را اعلام کرد.

بیشترین رتبه در جشنواره ملی قرآن دانشجویان به دانشگاه امام صادق(ع) رسید

به گزارش ایکنا، با وجود سپری شدن نزدیک به یک هفته از پایان سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور که به میزبانی دانشگاه فرهنگیان در شهر ارومیه برگزار شد، همچنان شاهد انتشار گفت‌وگوها، خبرها و تحلیل‌ها از این رویداد هستیم. 

در جدیدترین خبری که از این رویداد و از سوی وزارت علوم منتشر شده است، دانشگاه‌های این وزارتخانه که عملکرد موفقی در جشنواره داشته‌اند معرفی شده‌اند. بر همین اساس اداره فعالیت‌های دینی و قرآنی وزارت علوم فهرست 12 دانشگاه که دانشجویان آن بیشترین رتبه‌ و بیشترین امتیاز را به دست آورده‌اند، منتشر کرده است.

در این رتبه‌بندی دانشگاه امام صادق(ع) با دریافت هشت رتبه برتر که شامل شش رتبه اول، یک رتبه دوم و یک رتبه سوم است، در جایگاه نخست این رده‌بندی قرار دارد. دانشگاه قم با پنج رتبه شامل سه رتبه اول و دو رتبه سوم جایگاه دوم را به دست آورده است.

دانشگاه علوم قضایی و خدمات اداری با کسب چهار رتبه شامل سه رتبه اول و یک رتبه سوم و دانشگاه علامه طباطبایی با کسب پنج رتبه شامل یک رتبه اول، دو رتبه دوم و دو رتبه سوم، به ترتیب جایگاه‌های سوم و چهارم را در بین دانشگاه‌های وزارت علوم در جشنواره ملی قرآن دانشجویان کسب کرده‌اند.

همچنین دانشگاه‌های شیراز، محقق اردبیلی، خوارزمی، شاهد، بیرجند، یزد، تهران و صنعتی امیرکبیر در رتبه‌های دیگر اعلام شده از سوی وزارت علوم قرار دارند. 

یادآور می‌شود نمایندگان دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در این جشنواره با کسب 60 رتبه در رشته‌ها و بخش‌های مختلف بیشترین رتبه را در مقایسه با دیگر دستگاه‌های دانشگاهی به دست آوردند.

نتایج دانشگاه‌های تابعه وزارت علوم در سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان

انتهای پیام
captcha