حاکمیت سیاسی اسلام علت تمامی دشمنی‌ها علیه ایران است
کد خبر: 4163279
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷

حاکمیت سیاسی اسلام علت تمامی دشمنی‌ها علیه ایران است

امام‌جمعه شهرکرد حاکمیت سیاسی اسلام را علت تمامی دشمنی‌ها علیه جمهوری اسلامی مطرح کرد و گفت: متأسفانه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تنها پوسته‌ای از اسلام باقی مانده بود.

محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان امروز، ۲۷ مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرکرد به حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ(ع) اشاره و اظهار کرد: تروریست‌ها به دنبال راه انداختن جوی خون در شاهچراغ بودند اما موفق نشدند، از طرفی باید نیروهای امنیتی بیشتر مراقب باشند. 

وی با بیان اینکه کودتای ۲۸ مردادماه هنوز در ذهن‌ها باقی‌مانده است، تصریح کرد: آمریکایی‌ها در کودتای ۲۸ مردادماه ملت را به جان هم انداختند و با ایجاد اختلاف در سایه کودتا شاه را برگرداندند و تاریخی ننگین برای کشور رقم زدند. امروز اما سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ابتکار، خلاقیت و کمک‌های مردمی و بسیج مانع این نوع شیطنت‌ها هستند. 

امام‌جمعه شهرکرد با تأکيد بر اینکه آمریکایی‌ها هنوز به‌دنبال این هستند که بر کشور تسلط داشته باشند، تصریح کرد: اما آنها باید بدانند که خوابشان تعبیر نمی‌شود و به اهداف شوم خود نمی‌رسند.

 وی در ادامه به ۳۱ مردادماه روز صنعت دفاعی اشاره و تصریح کرد: صنعت دفاعی کشور در جایگاه بالایی قرار گرفته و به عامل بازدارندگی و جلوگیری از حملات نظامی، کودتاها و... تبدیل شده است. 

نکونام حاکمیت سیاسی اسلام را علت تمامی دشمنی‌ها علیه جمهوری اسلامی مطرح کرد و گفت: متأسفانه پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تنها پوسته‌ای از اسلام باقی مانده بود.

امام جمعه شهرکرد تأکید کرد: مغز اسلام حاکمیت سیاسی و ولایت است که به برکت انقلاب اسلامی امروز حاکم شده است اما مستکبران و استعمارگران آن را برنمی‌تابند، حاکمیت سیاسی اسلام به‌دنبال دفاع از مظلوم است و کشورهای مستکبر نمی‌توانند آن را بپذیرند. 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری همچنین با اشاره به تبعیض نژادی در کشورهای اروپایی و آمریکایی، گفت: اسلام با تبعیض مخالف و به‌دنبال کرامت انسانی است و به‌همین دلیل است که با انقلاب اسلامی همواره دشمنی دارند. 

وی تمامی فتنه‌های عالم را متوجه آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها دانست و تصریح کرد: لازم است شناخت خود را از دشمن و توطئه‌های دشمن بالا ببریم. 

نکونام با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال ایجاد نا امیدی میان مردم و به‌دنبال کندکردن حرکت انقلاب هستند، اظهار کرد: مسئولان، گروه‌ها و رسانه‌های مختلف باید امید را در جامعه تزریق کنند، با کار جهادی و مشارکت مردمی می‌توان حرکت رو به جلو داشت.

انتهای پیام
captcha